LaFontaine skrev 2013-08-18 11:39:32 följande:
Men snälla rara, varför skulle det inte gå att prata med dem? Det är ingen som försöker lura dig. Med största sannolikhet är det ett fel i ICAs system eller i överföringen till banken. På den tiden jag jobbade i butik var det ett företag som hette Strålfors som skötte den överföringen. Det hände då och då att saker krånglade. Det gör lätt det när man har med datorer att göra. Se bara vad som hände på Arlanda igår.
Jag vet att det går att prata med dem, men jag skrev faktiskt BARA prata med dem. Vi har inte kvitto kvar och ingen skrivare, jag vill inte hålla på och krångla med att behöva fixa kontoutdrag för deras misstag, det var det enda jag menade.
Idag har de dessutom stängt, vi bor på landet.
Var skrev jag att någon försökt lura mig? Bara att det är riktigt irriterande eftersom jag pga dem hamnade minus på mitt konto. Bara tur att jag kollade, jag gillar inte att övertrassera.