• Thotis90

Äggledar spolning

lolitax skrev 2013-08-21 20:57:31 följande:
    Är det så att man bara får 3 ivf behandlingar, och funkar det inte så får man göra vaddå? Känner mig orolig
    Det är olika beroende på vart man bor. I Dalarna är det tre betalade IVF-behandlingar. Om det inte ger resultat kan man fortsätta, men då får man bekosta det själv såklart. 
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Thotis90
    Ulri skrev 2013-09-12 23:23:27 följande:
    Hej,

Jag gjorde en äggledarspolning i förrgår. Tog en värktablett innan och kände ingenting. Nu ha rjag dock börjat blöda precis som en mens (är bara på dag 12 ska inte ha mens). Har någon annan blött efteråt? Innan var det mest spotting men sedan en timme är det som en riklig mensdag.... :(
    Jag blödde efteråt. De visste dock inte om det berodde på spolningen (livmodertappen ville inte öppna) eller om det berodde på att jag precis hade mens.
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Thotis90
    Ulri skrev 2013-09-12 23:39:30 följande:
     Precis hade mens innan menar du? Hm min slutade ju iaf tre eller fyra dagar innan undersökningen. Jag får väl ringa imorgon och kolla upp sa jag lugnar mig, hittade ju ingentinge när jag googlade iaf (inte för att det lugnar en speciellt mycket i de flesta fall)
    Min mens slutade dagen innan spolningen. Jag hade fortfarande färgade flytningar när jag kom till sjukhuset (det gjorde ingenting), men det färska blodet hade försvunnit.
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
Svar på tråden Äggledar spolning