• 0fia

Stockholmsmammor med BF maj 2014

Vet att det är helt galet men jag har testat pos idag på bara äl +9. Halvt panikslagen och ingen annan att prata med än maken som är på jobbet. Har inte riktigt tagit in än vad som hänt. Det hela var en halvt impulsiv planering . Finns fler majmammor därute som heller inte vill berättar för någon i omgivningen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-18 21:08
    Nu finns en BF-lista till tråden.

www.familjeliv.se/Forum-11-226/m71142164.html

• Svar på tråden Stockholmsmammor med BF maj 2014
  • clojsi

Hej! Hoppas man är välkommen att joina tråden lite sent Glad Jag och sambon väntar vårt andra barn som planeras att komma den 2 maj. Vi har en dotter på två år som heter Nevina . Vad väntar ni som är med i gruppen? Och är det första barnet ? 

You must be the change you wish to see in the world.
  • Caramelle

Hej! Jag bryter mig också in lite sent i tråden..

Jag bor i Nacka, har en son som är 3, och runt den 10 maj beräknas en liten tös att titta/hitta ut.

Inledde graviditeten kramandes toalettstolen i 4 månader, dåligt KUB-resultat, moderkaksprov och oro.. nu är jag bara psykiskt instabil , sover uselt, har lågt järnvärde och  foglossning.. Förra graviditeten tyckte jag var spännande och förstod inte de som inte gillar att vara gravida. Det gör jag nu! 88 dagar kvar!

Är sjukskriven 25% p.g.a fogsmärtan.., eller det vet jag inte helt än eftersom F-kassan verkar ha låånga handläggningstider..

• Anneviktoria

Hej , jag hoppar oxå in på den här tråden , jag har bf 11 maj , vårat första och är väldigt intresserad av att träffa andra mammor, är sjukskriven 50% för fogglossningar så har massa tid över.

• EochE

Hej!

Hoppar in i tråden även jag. Vi väntar på en lillasyster runt den 9 maj, storasyster är då 2 år och sju månader. Bor i närheten av Sundbyberg och skulle tycka det var kul att kanske ta en fika eller promenad med några andra mammor i närheten. Pluggar på distans så jag har en del tid att styra över själv, den vore ju kul att fylla med bebissnack.  

• Post partum

Jag ansluter till eftersläntrarna. Jag är 32 år, bor i Sumpan och väntar min första den 28 juni. Jobbar heltid så har svårt att komma loss på dagarna men jag ses gärna för en fika eller liknande kvällstid om det passar

• Sandraaaaa

Hej hej, jag tittar också in här. Jag väntar mitt andra barn den 16 Maj. Har sen tidigare en son som är född 2011. Jag är 28 år och bor i Enskede

• bebis2o13
    Sandraaaaa skrev 2014-02-22 20:52:24 följande:
    Hej hej, jag tittar också in här. Jag väntar mitt andra barn den 16 Maj. Har sen tidigare en son som är född 2011. Jag är 28 år och bor i Enskede

Välkommen hit

Då har vi samma bf, har snitt den 16 maj

Ludvig 130129 - född i v 27+3 www.aprilbaby.blogg.se
  • Dag och natt

Oj vad många nya som har kommit! 
    Välkomna allihopa! Ser att några bor i norrort, själv bor jag i Solna, Järvastaden.

clojsi: Jag har en son sen tidigare som snart är 18 månader, Isak. Bf är den 4 maj och då kommer han vara nästan 20 månader, så det blir spännande att se hur det kommer att funka! Har även en dotter, en ängel dock, som föddes dec 2010 efter att vi avbröt graviditeten i v 22+5. (Hennes främsta problem verkar ha varit njurproblem och hon var extremt tillväxthämmad, och till slut förstod även vi det läkarna förstått sen länge - att hon inte skulle överleva.)

Nu väntar vi en prins till så det ska bli så spännande att se hur lik han är bror sin till både sätt och utseende

Men har svårt att komma på namn denna gången. Fattar ibland inte ens att vi faktiskt väntar en till, har liksom inte tid att tänka på det!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • EmmaBf2014

Hej! Jag har bf 26 april och är 23 år boende i västerhaninge. Vill gärna också träffa andra gravida som man kan fördriva tiden med då jag är sjukskriven på heltid. Hoppas på att få vara med i gruppen här :) Tiden börjar gå väldigt sakna nu och vill bara att bebis ska komma ut ❤️

Svar på tråden Stockholmsmammor med BF maj 2014