Anonym (nejnejnej) skrev 2013-08-24 12:13:55 följande:
Du har fel. Jag tror faktiskt att du driver. Men det värsta är ju att det finns folk med såna här åsikter och uppfattningar på riktigt.
Inte heller tighta byxor säger "knulla mig" Tex om hon skulle rida (på en häst får jag väl tillägga till dig som bara tänker på sex) så är ridbyxor tighta av en funktionell anledning. Samma med tighta löparbrallor.
Stringstrosor är bekvämt då man inte känner av stringen till skillnad från vanliga trosor som åker in i arslet och korvar sig.
Tighta byxor skickar sexuella signaler som hon inte är mogen för. Inte svårare än så.
Anonym (nejnejnej) skrev 2013-08-24 12:15:58 följande:
Haha. Hon passar inte i stringtrosor? Bad du henne sätta på sig dom och avgöra om hon va snygg nog eller inte?
Jag vet att det finns folk till allt men den här går jag inte på.
Nej, har självklart inte sagt det till henne. Men hon gör sig inte bra i string helt enkelt. Dock inte därför hon inte får ha utanför hemmet.
Anonym (lilla TS) skrev 2013-08-24 12:17:03 följande:
Men lilla lilla TS, hon är på väg in i puberteten. Man vill utforska nya saker. När jag var yngre skaffade jag också stringtrosor, det handlade INTE OM SEX. Jag ville se hur det var, inte ha för att visa upp och ses som ett sexuellt objekt.
Ta det lugnt Ts! onanera!!!
"lilla lilla"? Försöker du använda härskartekniker?
Och hur tyckte du det var?