Inlägg från: YummyMami |Visa alla inlägg
  • YummyMami

när skall man ringa efter ambulans

Hihi, har ringt efter ambulans en gång i mitt liv. Dottern hade bitit sig i munnen och jag trodde hon hade bitit av tungan. Sååå mycket blod! Totalt panikslagen var jag. De kom, de tittade i munnen och de åkte. Väldigt pinsamt. Haha!

De borde sluta ta med sig dem vilka inte behöver ambulans så att folk slutar ringa för inget.

Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    MissEofc skrev 2013-08-25 19:37:49 följande:
    Jag har åkt ambulans 2 gånger, en gång efter en trafikolycka där jag vaknade i ambulansen, andra gången när jag blivit drogad på krogen, låg i en snödriva när polisen hittade mig. Då vaknade jag iofs först på sjukhuset men där sa dom att jag åkt ambulans. Okej eller inte?

Så klart okej, att du ens frågar??
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    MissEofc skrev 2013-08-25 19:55:02 följande:
    Jag var inte döende så tekniskt sett så borde jag inte få åka ambulans vid båda tillfällena enligt vissa

Jag var inte döende när jag hade cancer, borde jag ha struntat i behandlingen?
  • YummyMami
    MissEofc skrev 2013-08-25 19:59:50 följande:
    jag säger inte emot, men folk skriver att man enbart får åka ambulans om det gäller liv eller död.

Problemet är den att folk till ta ambulansen för gaser i magen, trött och svettig, träningsvärk och massa annat nonsenss.
Svar på tråden när skall man ringa efter ambulans