Min mamma ringde ambulans när jag var 16 och hade blivit biten av min råtta (som höll på att dö så han var väl halft i koma och reagerade instinkt). jag såg ut som en groda och kunde inte andas med näsan för läpparna hade svullnat upp ovanför näsborrarna....så jag väste efter luft genom munnen. när ambulanskillarna kom så reageade jag inte ens när jag fick spruta, jag som annars är sjukt spruträdd, DÅ fick min stackars mamma panik! Men när vi skulle över ringvägen upp till sös så stannade inga bilar först, trots att ambulansen stod med blåljus och sirener. så tillslut efter att ha sått stilla i någon minut så satte ambulanskillen gasen i botten, en bil fick tvätnita och han såg skitarg ut (föraren alltså), detta var på sommaren så han hade fönstret nedvervat, så ambulanskillen sticker ut huvudet genom rutan och vrålar att de har en liten tjej här som håller på att dö ditt jävla as. föraren i den andra bilen såg tydligen ut som han dött, för han var helt likblek...hm... Väl inne på sös så tog ett helt team emot oss och jag kvicknade till efter att ha fått ännu mer medicin, men ja jag kunde ha dött den kvällen. bara 16 år gammal!. sen när jag kvicknade till så kom ambulanskillarna och skulle se hur det var med mig. det var ju gulligt. Jag ligger i en ful nallepyjamas (detta var mitt i natten), i ruffsigt hår. jag är 16 år och väldigt välutvecklad. In kommer två skitsnygga brunbrända typ 25 åriga, vältränade hunkar i ambulansuniform....snacka om att skämmas så jag började stortjuta men mamma skrattade lite och sa ja alltså hon ligger i en pyjamas med nallar på och in kommer ni som är vältränade, och nog ganska snygga och så haha. ajdå förlåt sa dom, men du är ju jättesöt. (ja ellerhur, helt mossiga igenkloggade ögon osv. å vad söt jag kände mig!).