Någon mer som varit osäker innan ni skaffat barn?
www.donnatest.se/att-bli-gravid/agglossning/
Kolla längst ner om ägglossning Många med pco har ju inte alltid ägglossning men mens kommer ändå även om det kan vara väldigt oregelbundet då
www.donnatest.se/att-bli-gravid/agglossning/
Kolla längst ner om ägglossning Många med pco har ju inte alltid ägglossning men mens kommer ändå även om det kan vara väldigt oregelbundet då
Varit omkring barn i fredags och varför ska jag då känna att " Gud jag kommer aldrig klara av att vara en mamma, jag kommer aldrig bli en bra mamma"???? Nu när jag samtidigt vill ha barn, och fortfarande inte vet om jag är gravid, tänk om jag är gravid? Hjälp!
Känns som jag avvaktar och avvaktar... men nu känns det som att jag kan vänta till BIM som jag inte exakt vet när den är men kan ju som sagt vänta till den 23:e...
Fick min mens idag, snacka om skengravid. Känns både tråkigt och en lättnad. Lustig jag är. Just nu lättnad men antar att lättnaden lever kvar ett tag tills jag känner en stark längtan igen. Men vi får allt försöka igen med nya försök. Hur ofta har ni sex ni som försöker?
:( Tråkigt livetoday. Ja jag hade ju alla möjliga symtom, men förstår inte hur jag kunde ha sån molvärk så långt innan mensen kom. Har aldrig hänt förut...