Inlägg från: Mikael007 |Visa alla inlägg
  • Mikael007

Frun inte trogen.

Plaskaren skrev 2013-08-29 13:55:29 följande:
    Du mår inte bra.
    Du har svårt att skilja fantasi från verklighet.
    Din fru har uttalat att hon vill lämna dig.
    Din fru är otrogen mot dig.
    Du har inga nära vänner att prata med.
    Du klarar inte av att konfrontera din fru.

Jag anar lite tecken på att du borde jobba lite "på dig själv" för innan du styrt upp dina egna personliga problem kommer du att vara mindre attraktiv och förmodligen vara en energitjuv i dina förhållanden.

Ta mod till dig nu och sätt dig och prata med din fru. Visa det som skrivits i den här tråden. Sök hjälp av familjeterapeut för att få riktig hjälp att reda ut både dina personliga och era gemensamma problem. 

Går ni skiljda vägar så styr upp dina egna svagheter lite innan du ingår nya förhållanden.

• Mikael007

Själv tolererar jag inte otrohet, hade ett 20 årigt kärleksfullt förhållande, tills den dagen jag fick en könssjukdom klamydia.... då fick hon dra ända in i ....just det..... det är inte otroheten i sig själv som sårar mest.... det är sveket, lögnen, att bli förd bakom ljuset och allt detta bär ens livspartner på.. varför ska tex Jag ha förståelse gentemot henne, varför ska jag dömas och invaggas i tron att det var nog mitt eget fel. Nej sätt ner foten vare sig du är Kvinna eller Man vad det gäller det falska i att vara otrogen... dom otrogna är värda varandra, för dom vet vad det handlar om. Låt dom få varandra, dom har redan vanan att såra, svika och ge ut lögner som om det vore någon jäkla rabatt på någon affär.

Ts

--------- Jag hoppas av hela mitt hjärta att du vinner den sanna fina trogna kärleken med en kvinna som du kan växa och leva ditt liv med... Vi är många som står på just din sida i det här... Lev väl

• Mikael007
    Anonym (Johan) skrev 2013-09-02 17:38:21 följande:
    För det första, så lider jag inte av psykisk ohälsa.

Att jag skriver att det aldrig kan gå bra för mig grundar sig i att jag tidigare träffat tjejer som visat sig ha missbruksproblem av olika slag, jag har hamnat i otrevliga situationer där jag hamnat i rättegångar för att jag tydligen "umgicks med kriminella, har haft flera dödsfall i familjen och bekantskapskretsen nyligen.

Att jag inte har någon nära kompis, beror på att han nyligen åkte till Nya Zeland i ett år framöver.

När jag skrev att jag inte var säker på om jag verkligen läst det, var det för att försöka få fram att det verkligen inte är likt min fru att göra något sånt här, då hon inte har något sånt i bagaget sen tidigare (och jag därför har svårt att förstå att hon gör det mot mig).

För min del så kan jag inte vara skyldig till att hon varit otrogen mot mig, eftersom hon alltid har valet att lämna mig, innan hon påbörjar något nytt.

I min värld finns det inget som gör en otrohet befogad, vad någon än säger.

Hur illa ett förhållande än går, är inte otrohet svaret. 

Anyway, jag konfronterade henne och killen rakt ut i stället för att försöka lösa det genom internetforum.

Jag mår mycket bättre än jag gjort på ett tag, och jag kände att det var bra att jag väntat så pass länge innan jag tog upp något.

Till alla Er som tycker att jag är skyldig till att frun varit otrogen; Lycka till med livet. 
Svar på tråden Frun inte trogen.