Inlägg från: Burberry |Visa alla inlägg
  • Burberry

Bellybandit - fungerar den?

Ja, löns det att köpa en BellyBandit? Positiva / negativa erfarenheter? Började ni använda den genast på BB? Finns det bra andra motsvarande gördlar?

• Svar på tråden Bellybandit - fungerar den?
  • Burberry
    emsiiiis skrev 2013-08-31 21:38:41 följande:

Jag har beställt en belly binder som kostar cirka 300:- istället för belly bandit för runt 800:-.. Samma grej fast annat märke. jag kommer börja använda den när

Vi kommit hem från BB, sen om den hjälper eller inte återstår att se då! :)

Rapportera gärna sen om den fungerade. Priset lät ju bra!
  • Burberry

Köpte idag en här i USA, kostade bara 49 dollar här. Tvekade lite mellan storlek M och S, men tog M efter att läst att man ska ta en storlek större än magen var före graviditeten.

Föder i januari först, men hoppas den har effekt!

• Burberry
    Burberry skrev 2013-10-28 04:41:38 följande:

Köpte idag en här i USA, kostade bara 49 dollar här. Tvekade lite mellan storlek M och S, men tog M efter att läst att man ska ta en storlek större än magen var före graviditeten.

Föder i januari först, men hoppas den har effekt!

Nu har jag på mig min bellybandit. Födde i förrgår, satte på den i morse. Skönt med stöd! Efter några timmar så kunde jag nästan spänna den helt. Så redan om någon dag är den antagligen för stor. Äsch då! Borde egentligen ha köpt xs eller S.

Blir väl beställa en ny mindre på nätet.

Så ett tips till er som funderar köpa; ta mindre storleken om ni tvekar mellan storlekar!
  • Burberry
    Tessou skrev 2014-01-23 11:06:53 följande:

Jag har köpt en, så det ska bli spännande att testa den! Är i vecka 37 nu, så hoppas det inte dröjer alltför länge... smile5.gif Har stl XS men kan verkligen inte se framför mig hur jag ska få den på mig... smile2.gif

Hur stort SF-mått hade du som ''störst''?
    ? ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ?
    Haft liten mage denna graviditet, tror sf var 33 som mest.

Fött tvillingar för 5 år sedan, då var ju magen megastor, tog längre innan den sjönk ihop då. Använde då en Lindex eller kappahl gördel, bytte storlek då också, började med en större några veckor, köpte mindre när den första blev för stor. Fick aldrig helt tillbaka platt mage.
Svar på tråden Bellybandit - fungerar den?