Bellybandit - fungerar den?
Ja, löns det att köpa en BellyBandit? Positiva / negativa erfarenheter? Började ni använda den genast på BB? Finns det bra andra motsvarande gördlar?
Ja, löns det att köpa en BellyBandit? Positiva / negativa erfarenheter? Började ni använda den genast på BB? Finns det bra andra motsvarande gördlar?
Ingen som använt?
Jag har beställt en belly binder som kostar cirka 300:- istället för belly bandit för runt 800:-.. Samma grej fast annat märke. jag kommer börja använda den när
Vi kommit hem från BB, sen om den hjälper eller inte återstår att se då! :)
Köpte idag en här i USA, kostade bara 49 dollar här. Tvekade lite mellan storlek M och S, men tog M efter att läst att man ska ta en storlek större än magen var före graviditeten.
Föder i januari först, men hoppas den har effekt!
Köpte idag en här i USA, kostade bara 49 dollar här. Tvekade lite mellan storlek M och S, men tog M efter att läst att man ska ta en storlek större än magen var före graviditeten.
Föder i januari först, men hoppas den har effekt!
Jag har köpt en, så det ska bli spännande att testa den! Är i vecka 37 nu, så hoppas det inte dröjer alltför länge...
Har stl XS men kan verkligen inte se framför mig hur jag ska få den på mig... ![]()