• Marionettdocka

    Vilka trådlösa högtalare är bra/dåliga?

    Jag ska köpa trådlösa högtalare.

    Mina krav
    ljudet ska vara så bra som möjligt, det ska vara "riktiga" högtalare, inte små dator- eller mobilhögtalare
    de kommer fungera som musikhögtalare och ska kunna användas till iPhone och Mac-datorn

    Någon som har erfarenheter gällande vilka högtalare som är bra respektive om det är några som man ska undvika?

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden Vilka trådlösa högtalare är bra/dåliga?
  • Tyson

    Eftersom du har mac och iPhone så kan du köpa några airplay högtalare, blir klart billigare än sonos.

  • Marionettdocka

    Tack för era svar!

    Finns det några airplayhögtalare som är lika bra som Sonos då eller är de bäst?

    Jag vill bara ha högtalare i ett rum.

  • Tyson

    Det finns utan tvekan riktigt bra airplayhögtalare. Tänk på att dom utnyttjar ett trådlöst nätverk så det krävs att du har det.

  • Marionettdocka

    Tack för svaret!

    Ja, wifi har jag.

    Men det är ju en djungel. Vissa säger att det räcker med en högtalare, han i elektronikaffären sa att "Då blir det monoljud, vill du verkligen ha det?"

    Vissa säger att det funkar med bas och förstärkare som är inbyggda i dagens högtalare. Andra säger att man ska ha bas och förstärkare separat.

    *förvirrad*

    Jag har letat på nätet efter någon guide att välja trådlösa högtalare, men det verkar inte finnas.

Svar på tråden Vilka trådlösa högtalare är bra/dåliga?