sambon doggar
Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .
Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .
Ooops.. Hon hade inte varit min sambo så länge till. Ok om man visste att hon skulle lägga av. Men tror tyvärr att beteendet sitter ganska djupt rotat i personligheten.
Men - skillnad kanske om du själv tänder på det - då kanske ni kan hitta ett sätt som gör dig mer delaktig i vad som händer. Du kanske vill vara åskådare?
De e både kränkande o tändande.. hade hon frågat mig hade jag nog åkt med henne.. men vi ska testa ihop. .
0
Älskar doggande tjejer.. så slampiga o heta.. du har tur e ju lättare att hitta nya dogging tjejer när man har en.. lyx...
Lyx.. älskar slampiga tjejer..
Hej, förlåt men jag är nyfiken på hur det gick sen. Är ni fortfarande ihop? Doggar hon fortfarande? Eller har ni hittat andra former för anonym sex?
Hur har det gått?
Varför har jag svårt att tro på den här historien?