• Anonym (lurad)

sambon doggar

Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .

• Svar på tråden sambon doggar
  • Ej okej
    Kickan04 skrev 2013-09-02 20:25:33 följande:
    Fore the notes: Dogging innebär inte nödvändigtvis oskyddat sex !!

Varför drar du den slutsatsen? Utgår du ifrån dina egna (o)vanor?

/K
    Otrevlig ton du har för det första.

För det andra - hur stor tycker du sannolikheten är att hon dragit på sig nån könssjukdom om hon haft 150 samlag/avsugningar med eller utan kondom. Tror att sannolikheten att en kondom av 150 gått sönder är ganska stor. 

Om du hade varit ts - hade du chansat om du fått höra vad sambon gjort? Det skulle inte jag i alla fall. 
  • Med Lem
    Kickan04 skrev 2013-09-02 20:25:33 följande:
    Fore the notes: Dogging innebär inte nödvändigtvis oskyddat sex !!

Varför drar du den slutsatsen? Utgår du ifrån dina egna (o)vanor?

/K
    Ursprungligen var det så; oskyddat ingick i spänningen kring dogging. Dogging är fortfarande den minst skyddsbenägna varianten av sex med okända. I UK är det i alla fall så.
  • Kickan04
    Ej okej skrev 2013-09-02 20:34:12 följande:
    Otrevlig ton du har för det första.

För det andra - hur stor tycker du sannolikheten är att hon dragit på sig nån könssjukdom om hon haft 150 samlag/avsugningar med eller utan kondom. Tror att sannolikheten att en kondom av 150 gått sönder är ganska stor. 

Om du hade varit ts - hade du chansat om du fått höra vad sambon gjort? Det skulle inte jag i alla fall. 
    Jag skrev inte en rad om att paret inte skulle testa sig.

Jag gjorde ingen bedömning kring huruvida hon hade smittat sig själv killen med ngn sjukdom.

Jag bara reagerade på att du utgår ifrån att hon inte har skyddat sig
    -det är nämligen utifrån det vi vet, lika sannolikt som att hon gjorde det.

Om du tycker att jag har en otrevlig ton för att jag frågar dig om grunden till dina slutsatser 
    -beror det på att du väljer tolkar dem så.

Det stämmer för övrigt in på ditt förhållningssätt på vilket jag responderade i första led!!

//K 
  • Kickan04
    Med Lem skrev 2013-09-02 21:15:01 följande:
    Ursprungligen var det så; oskyddat ingick i spänningen kring dogging. Dogging är fortfarande den minst skyddsbenägna varianten av sex med okända. I UK är det i alla fall så.
    ... det är möjligt men det innebär inte nödvändigtvis att kvinnan i fråga haft oskyddat sex!
    - det innebär inte heller att hon har sugit av 150 män på 6 mån.

Därutöver så är könssjukdomar sällan helt omärkbara - vilket innebär att killen borde veta om han har blivit smittat av ngt. Av de som är obemärkbara - går de flesta (utöver Aids - som har lång inkubationstid) att bota med penicellin.

Att utgå ifrån det värsta är förstås lika fel som att utgå ifrån det bästa./K
  • Ej okej
    Kickan04 skrev 2013-09-03 06:45:14 följande:
    Jag skrev inte en rad om att paret inte skulle testa sig.

Jag gjorde ingen bedömning kring huruvida hon hade smittat sig själv killen med ngn sjukdom.

Jag bara reagerade på att du utgår ifrån att hon inte har skyddat sig
    -det är nämligen utifrån det vi vet, lika sannolikt som att hon gjorde det.

Om du tycker att jag har en otrevlig ton för att jag frågar dig om grunden till dina slutsatser 
    -beror det på att du väljer tolkar dem så.

Det stämmer för övrigt in på ditt förhållningssätt på vilket jag responderade i första led!!

//K 
    Och var i min text såg du att jag utgick från att hon hade oskyddat sex? Frågar jag då dig.

Jag skrev att jag tyckte att han skulle testa sig eftersom hon legat med 150 olika karlar. Ingenstans nämnde jag huruvida det var med eller utan p-medel. Eller hur?

Dessutom tycker jag fortfarande att det inte är speciellt trevligt när du antyder att jag också skulle vara en slampa som ligger runt när du inte vet ett dugg om mig. Vad ger dig rätten att slänga ur dig spydigheter mot mig? Och vadå jag väljer att tolka dem så - du frågar om jag utgår från mina egna (o)vanor. Det är ingen antydan från din sida eller negativ tolkning från min - det är en uttalad förolämpning!

• Anders 386

Ooops..   Hon hade inte varit min sambo så länge till. Ok om man visste att hon skulle lägga av. Men tror tyvärr att beteendet sitter ganska djupt rotat i personligheten. 

Men -  skillnad kanske om du själv tänder på det - då kanske ni kan hitta ett sätt som gör dig mer delaktig i vad som händer. Du kanske vill vara åskådare?

• Anonym (lurad)

De e både kränkande o tändande.. hade hon frågat mig hade jag nog åkt med henne.. men vi ska testa ihop. .

• Fröken reserverad
    Anonym (lurad) skrev 2013-09-01 21:48:35 följande:
    Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .

Jag skulle bli djupt oroad. Det är ju ett rejält riskbeteende.

Mår hon bra?
    Reserverad står för upptagen.
  • Kickan04
    Ej okej skrev 2013-09-03 11:42:26 följande:
    Och var i min text såg du att jag utgick från att hon hade oskyddat sex? Frågar jag då dig.

Jag skrev att jag tyckte att han skulle testa sig eftersom hon legat med 150 olika karlar. Ingenstans nämnde jag huruvida det var med eller utan p-medel. Eller hur?

Dessutom tycker jag fortfarande att det inte är speciellt trevligt när du antyder att jag också skulle vara en slampa som ligger runt när du inte vet ett dugg om mig. Vad ger dig rätten att slänga ur dig spydigheter mot mig? Och vadå jag väljer att tolka dem så - du frågar om jag utgår från mina egna (o)vanor. Det är ingen antydan från din sida eller negativ tolkning från min - det är en uttalad förolämpning!

...nej inte p-medel (har jag inte överhuvudtaget sagt ngt om).. utan kondom... du har dragit slutsatsen att en kondom sannolikt har gått sönder och att sannolikheten är att hon dragit på sin nån könssjukdom....

Jag kommer inte att kommentera dig mer med hänsyn till TS, men sätter en femma på att du inte kan låta bli!//K

Citat ej okej: "För det andra - hur stor tycker du sannolikheten är att hon dragit på sig nån könssjukdom om hon haft 150 samlag/avsugningar med eller utan kondom. Tror att sannolikheten att en kondom av 150 gått sönder är ganska stor."
  • Med Lem

0

Anonym (lurad) skrev 2013-09-03 19:04:31 följande:
    De e både kränkande o tändande.. hade hon frågat mig hade jag nog åkt med henne.. men vi ska testa ihop. .

Jag tycker att du ska kräva rejäl kompensation. Typ att hon är enbart marktjänst medan du sätter på 150 okända slampor.
  • hamna

Älskar doggande tjejer.. så slampiga o heta.. du har tur e ju lättare att hitta nya dogging tjejer när man har en.. lyx...

• Anonym (nyfiken)

Hej, förlåt men jag är nyfiken på hur det gick sen. Är ni fortfarande ihop? Doggar hon fortfarande? Eller har ni hittat andra former för anonym sex?

• Anonym (Doggers bank)

Hur har det gått?

• Anonym (Anon)

Varför har jag svårt att tro på den här historien?

Svar på tråden sambon doggar