• Anonym (lurad)

sambon doggar

Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .

• Svar på tråden sambon doggar
  • Robinek

Det är jätte hemskt, hade inte klarat av detta alls om min flickvän gjort något sånt här mot mig

• Med Lem

För min del så hade jag kastat ut en sån sambo. Direkt. Hade hon frågat är det möjligt att jag skulle gått med på det under begränsande villkor.

Respektlöst är bara förnamnet. Riskfyllt är det också.

Men.... kan det verkligen vara så? Långsvansat med hår?

• Med Lem

För min del så hade jag kastat ut en sån sambo. Direkt. Hade hon frågat är det möjligt att jag skulle gått med på det under begränsande villkor.

Respektlöst är bara förnamnet. Riskfyllt är det också. Smaklöst och asocialt. Samt lite korkat. 0 av tio möjliga poäng för social kompetens.

Men.... kan det verkligen vara så? Långsvansat med hår?

• Med Lem
    Pusselbiten skrev 2013-09-01 21:54:14 följande:
    Dogga?

Man ger sig ut på "typisk hundpromenad" och går till särskilt ökända ställen där man knullar okända.

Från början ingick risk, dvs inga skydd.

Den viktigaste drivkraften var ursprungligen att man visade förakt för sin partner. Motbjudande variant av swinging.
  • Frontline
    Pusselbiten skrev 2013-09-01 21:54:14 följande:
    Dogga?
    Pusselbiten skrev 2013-09-01 22:04:52 följande:
    Kan någon förklara vad dogging är?

lmgtfy.com/
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (lurad)

Dogging anonym sex på offentliga platser. . Typ parkering o nakenbad

• Ej okej
    Anonym (lurad) skrev 2013-09-01 21:48:35 följande:
    Fick reda på att sambon är ute på dogging.. hon hsr hållit på med det sen i våras. Frågade henne hur många män hon legat med.. mellan 100- 150 olika men hon sparat rumpan till mig. Blir både tänd o ledsen av detta. .
    Och det är en hobby som du är okej med? 

Hur har hon hunnit med 150 karlar på mindre än ett halvår? Har hon gjort det varje dag? Oväsentligt, jag vet men det låter helt otroligt.

Kasta ut henne och testa dig för alla könssjukdomar som finns och håll tummarna för att hon inte smittat dig! 
  • Kickan04
    Ej okej skrev 2013-09-02 18:53:33 följande:
    Och det är en hobby som du är okej med? 

Hur har hon hunnit med 150 karlar på mindre än ett halvår? Har hon gjort det varje dag? Oväsentligt, jag vet men det låter helt otroligt.

Kasta ut henne och testa dig för alla könssjukdomar som finns och håll tummarna för att hon inte smittat dig! 
    Fore the notes: Dogging innebär inte nödvändigtvis oskyddat sex !!

Varför drar du den slutsatsen? Utgår du ifrån dina egna (o)vanor?

/K
Svar på tråden sambon doggar