Inlägg från: EllisBell |Visa alla inlägg
  • EllisBell

Vad ni än gör! Skaffa aldrig barn!!

Anonym (åh): Sticker en man var han ändå inget att ha. Skador av den typen du nämner kan opereras och betalas av landstinget. Dock vet jag inte om det går att komma till rätta med lurviga svansar.

• EllisBell

Anonym (Mnh): Jag tycker att TS barn låter högst normalt. Jag har tre ungar varav två varit (är) allt annat än lätta. Värre än det TS beskriver. Men det handlar ju om ens egen inställning också. Som allt annat.

• EllisBell

louloufox: different strokes...vet du. Jag förstår inte hur någon in their right mind vill tillbringa hela livet i en egobubbla där det roligaste som händer är att hänga på krogen som man gjorde när man var 20-25 och där nagellack och nya handväskor eller gå på gym 5 dar i veckan och pilla sig i naveln resten är vad livet består av. Olika liv passar olika människor. Fler borde dock tänka efter mer innan de skaffar barn eftersom de uppenbarligen inte klarar att sätta sig själv åt sidan i den utsträckning som föräldraskap kräver.

• EllisBell

Anonym (barnfri): ? Jag skriver ett inlägg och ironiserar lite med utgångspunkt ifrån den jag svarar och hens fördomar om vad barn innebär. Så det är knappast jag som behöver jobba med mina fördomar. Precis lika lite som alla barnfrias liv handlar om handväskor handlar alla föräldrars liv om kaos och skrik. (För övrigt älskar mina barn Grekland och det är sjukt mycket härligare att kuska runt med dem än utan )

• EllisBell

Har inte sett något puttinuttskryt i tråden alls. Men ibland är det ju faktiskt föräldern det är fel på och inte barnet. Ibland behöver vissa en spark i röven.

Svar på tråden Vad ni än gör! Skaffa aldrig barn!!