Vad ni än gör! Skaffa aldrig barn!!
Har inte läst allas svar så ger enbart feedback på det TS skrivit.
Hemskt att du känner så, måste vara jobbigt för dig!
Finns det ingen som kan ta lillan/lillen ibland så du får en stund över för dig själv?
Kanske för att gå och träna om du känner dig så missnöjd med din kropp...
Jag fick själv degig mage och mycket bristningar men jag ser det som bevis på att min kropp klarat något så fantastiskt som att bära barn, vilket många önskar men inte får chansen till.
Vill jag så kan jag ju börja träna, fast känner inte för det för stunden.. Trivs rätt bra med mitt degiga jag
Kan känna igen mig i minskad sexlust men finns andra sätt att få närhet, min kille ger mig helkroppsmassage och ibland blir jag tänd av det så vi kan gå ett steg längre men känner jag inte för det så är det ok också.
Jag älskar att vara mamma och hade längtat länge så kan inte säga att jag känner igen mig i det du skriver, att skaffa barn är det bästa jag gjort och ångrar det inte en sekund.. Men det är jag..
Jag tänker inte vara moraltant och säga att du är en dålig mamma för att du känner så, kan tänka mig att det är många som känner likadant men att det är tabu att prata om.. Det är inte alltid lätt att se ljust på tillvaron om man lider av konstant sömnbrist...
Men det kanske skulle vara en bra idé att söka hjälp om du är så missnöjd med livet nu..