Inlägg från: Anonym (sexmissbrukaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexmissbrukaren)

Knulla, Amfetamin & KAOS

Jag vet inte varför jag publicerar bloggadressen här, men antar att den kan hjälpa ngn. Om mitt fullständigt kaotiska liv som mamma, sexmissbrukare & knullkompis med en amfetaminpundare.

Livet KUNDE vända fort.
    Http://amidoneyet.blogg.se

• Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS
    yoyo90 skrev 2013-09-05 02:32:57 följande:
    Är du också missbrukare, alltså av droger, eller missuppfattar jag det hela då? 

HEJ! nej jag är inte narkotikamissbrukare. Dock har jag använt droger några gånger under sommaren. Socialtjänsten vet om mitt läge då jag själv sökt hjälp, men de anser inte att jag är i ett akut läge nu.
    elinaehn skrev 2013-09-05 07:45:19 följande:
    Men du har du ditt barn hemma när ni ses o han tagit droger? Du behöver zooma ut lite o vara rädd om er!

Nej mina barn är aldrig hemma när han är där. Vi ses de veckor barnen år hos sin pappa. Men missbruket har blivit så tungt att jag ibland bett om barnvakt för att kunna träffa honom.
    elinaehn skrev 2013-09-05 07:42:10 följande:
    Du vill ha hjälp?

Ja förmodligen. Men det är också skönt att skriva av sig. ÄVEN om bloggen är hemlig så känns det som man erkänt sitt missbruk när någon läswr. Även om jag ej berättat för ngn närstående.
    Sebastian72 skrev 2013-09-05 13:48:28 följande:
    Fy fan för amfetamin, där har ni en skitdrog!

Jag tog den för förata gången i somras. Har nog aldrig varit aå fokuserad och känt mig så fri som då. Tills dess att d började gå ur. Hello living hell of ångest.

Ber om ursäkt för felskrivningar här, men också på bloggen. Min tel är väldigt seg o knapparna hajar sent.

Kommer att skriva en mer utförlig presentation om mig o vardahslivet i övrigt. Så att ni förstår vad jag pratar om.

Jag är inte så dum i huvudet.som kan tyckas, livet svängde bara jävligt snabbt. Och där, mitt i allt fann jag oförberedd på allt vad det skulle innebära.

elinaehn skrev 2013-09-05 14:37:02 följande:
    Åh du bor du i Stockholm? Sex o samlevnad kurator tex på danderyds sjukhus? Hur gammal är du, är ungdomsmott aktuellt?

Jag är mellan 25-30 år. Jag tror jag behöver mer än samtal. bli inlagd någonstans ex. Soc tkr exempelvis inte att jag är så illa därann att jag behövet hjälp.

När jag sa att jag funderade på att börja sälja mig själv svarade tanten i tel:

"Alla sätt är bra, utom de dåliga. Och ja, i Sverige är det faktiskt inte olagligt att sälja sig. PÅ RFSU:s hemsida kan fu hitta tips på hur du ska göra??"

Trodde hon skämtade men var helt allvarlig.

Hur fan ska jag få hjälp. ?
    yoyo90 skrev 2013-09-05 18:16:47 följande:
    Men gud sa soc det? Kan du inte höra av dig till psykiatriska öppenvårdsmottagningen eller mobila psykteamet där du bor? Du behöver ju proffessionell hjälp

Ja, för att citera ordagrant.

Jo men jag får ingen hjälp. DE ANSER INTE att de är akut. Jag håller på att förlora hem & allt annat.

Hur i helvete tar man sig ur det här? INGEN med liknande i bagaget?

Puffar! Någon med tips o råd?

Anonym (Hmm) skrev 2013-09-06 19:27:00 följande:
    Kan du verkligen ta hand om ett barn ? Du verkar inte vara riktigt stabil och ha många problem . Känns som om att man blir rädd för barnets mående . 

Mina föräldrar vet om det här, jag har själv kontaktat soc & barnens pappa vet. När jag har barnen är jag världens bästa mamma åt mina barn. Just nu sitter vi i en nystädad lgh med tända ljus & äter fredagsmys och ser fångarna på fortet.

Vi lagade middag tillsammans och åt på altan.

Men A.J är ständigt i mina tankar.

Snart två dygn sedan vi hade sex & när barnen somnat kommer jag att klättra på väggarna.

En killkompis m flickvän kommer hit snart. Drickas kaffe & prata. Umgås.

Det är en evig kamp mellan osäkerhet & frihet!

Och du som skrev, jag tackar gör att du bryr dig om deras mående. INTE ens soc gör det.
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-06 23:20:00 följande:
    Jag försöker inte att trampa på dig eller så ! Jag hoppas verkligen att du får ordning på ditt liv , det är lite svårt att tänka sig in i ditt liv . Jag förstår inte riktigt vad det är som dra och lockar med A.J . Men som sagt min första reaktion är , hur det är med dina barn . Det är inte lätt att ge några enkla svar på dina problem , du verkar ju vara medveten om att något behövs att göras . Det är ju ett bra första steg ! Hoppas att dina föräldrar kan vara ett stöd för dig och barnen . 

Tog det absolut inte som att du trampade på mig. Blev enbart glad att du frågade om jag var stabil nog att ta hand om barnen. Underbart att ngn frågar om dem, för de är mima allt.

Det jag tror drar o lockar med A.J är.att han är okomplicerad, aldrig dömmer mig eller bahandlar mig illa. Em sak har jag lärt.mig ovh det är att det är skillnad på missbrukare o missbrukare.

Han har fast jobb, bostad o ordnat liv.
    Anonym (s) skrev 2013-09-06 23:32:32 följande:
    Finns det möjlighet för dig att gå med i en grupp för personer med missbrukarproblematik? 

Det är grymt bra att du vill komma över det här svåra och att du frågar efter hjälp. Jättetrist att höra att soc inte tar det på allvar.. har du möjlighet att byta handläggare där eller få hjälp av någon för att få dem att förstå allvaret i det hela? Önskar dig lycka, styrka och glädje av hela mitt hjärta 

Jag har kontaktat absolutions-kliniken ang min oro över sexmissbruket och fått en tid. Enda grsejen är att jag skitit i allt vad räkningar o så heter hela sommaren och inte kan betala mina räkningar öängre. Därför kommer jag ej ha råd att gå dit.

På vuxenpsyk tkr de inte att jag hör hemma, men hat sats på väntelista till kbt, men den är sex mån lång. SOC tkr inte att detta är så allvarligt, trots att de själva läst min blogg. Moment 22 alltså.

Det komiska i det hela är atr jag är utb mentalskötare o har arbetat både på psyk, rättspsyk, behandlingshem för narkomaner men också tonåringar. JAG vet att det ska mkt till för att tas på allvar. OCH HELST ska jag ha börjar knarka ordentligt, däckat ifrån mina barn eller gjort dem illa fysiskt. Det SKA mao ha gått för.långt innan ngt händer.

Jag ville ha hjälp innan. INNAN jag börjar knarka, spåra ur mer eller göra ngt jag får ångra. men jag anses inte vara i behov utav den hjälpen.

Vad i helvete gör man när man är så.långt ner att man inte längren orkar resa sig?

Jag har berättat allt för barnens pappa o han hjälper mig genom att ha barnen alla vardagar, medams jag har de flesta helger from nu. Bara för att jag inte kan fokusera på att jobba, sköta hem, barn o bostad samtidigt. Det är bara nu OCH jag vill inget hellre än att klara av att ha dem varannan v igen. De är mitt allt & innan krisen var jag världens bästa mest sansade mamma. Nu har jag tappat greppet helt.

Tack för att ni läser, bryr er och kommentetar. Det hjälper o stärker mig!

Kram

Nu går det snart åt helvete! Jag måste få hjälp!!

Jag har frågat "hur man handlar"... Kravbrev från hyresvärden. Vi måste snart flytta.

Jag måste försvinna!

Jag måste låta mina barn leva med sin pappa...

Vadfan händer med mig???

kallelejon skrev 2013-09-09 08:53:45 följande:
    Sorry!!

Ser nu att jag inte läst allt så noga...

Ledsen...

Jag trodde att du själv aktivt tog amfetamin men ser nu att det inte är så...

Så beroende som jag skriver om är alltså inte aktuellt för din egna del ialla fall.

Skit också att vuxenpsyk nobbar dig!!!

Bra system!!!!!!!!!!!! Vart ska man vända sig INNAN allt faller!!???

Vänner

Familj

Såna här forum

Systemet verkar ha missat en viktig del!

Jag vet intr längre. Står på jobbet och förståt inte riktigt vaf jag gör här... jag vill bara ta min jävla spade och slå sönder hela stället!!!!!! Jag orkar inte!!! Min familj tkr att d bara är att sluta med allt.

Problemet är också att jag blivit fullkomligt förälskad i A.J! Jag kan plötsligt dö för honom.

Nu har jag dragit iväg sms om att handla amfetamin& frågan kom: "hur mkt vill du ha"?

INTE FAN VET JAG!

Hur hamnade jag här? Jag hade allt. Arbetade på bbehandlingshem för tonårstjejer, fast tjänst, familj, pengar och gjorde massor mdd barnen. Tränafe aktivt och gick ner 30 kg sj. Hade viljan frpn helvetet!

HUR FAN GICK D HÄR TILL?

Tappar greppet.

Seuss skrev 2013-09-09 12:32:15 följande:
    Vad är det som är viktigast för dig ? Är du villig att förlora dina barn ? Tycker att du ska bryta all kontakt med A.J och se till att bryta det mönster och negativa spiral som du befinner dig i . En chansen för dig nu är att bryta med den här killen och fokusera på dina barn , eftersom du inte kan fokusera på dig själv . Är verkligen sex och knark viktigare än den smärta du kommer att åkomma dina barn . Ta ditt ansvar och du kommer att klara det . När det gäller så är du starkare än du tror och kommer att klara av saker som du inte trodde att du hade styrka till det . Det finns inget att skylla på , utan det är du som måste ta ansvar för dom handlingar du utför . Du säger att du hade viljan från helvete , bli förbannad ta fram den igen och se till att få tillbaka ditt liv . 

Tack för det du skriver. Behöver lite jävlar anamma. Men hur gör man om man inte tror att man är.redo att bryta. Eller redo att ta kontrollen. Om man inte tror att man kommer att klara av det. Hur hittar man styrkan få?
Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS