• Anonym (sexmissbrukaren)

Knulla, Amfetamin & KAOS

Jag vet inte varför jag publicerar bloggadressen här, men antar att den kan hjälpa ngn. Om mitt fullständigt kaotiska liv som mamma, sexmissbrukare & knullkompis med en amfetaminpundare.

Livet KUNDE vända fort.
    Http://amidoneyet.blogg.se

• Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS
  • yoyo90

Är du också missbrukare, alltså av droger, eller missuppfattar jag det hela då? 

• elinaehn

Men du har du ditt barn hemma när ni ses o han tagit droger? Du behöver zooma ut lite o vara rädd om er!

yoyo90 skrev 2013-09-05 02:32:57 följande:
    Är du också missbrukare, alltså av droger, eller missuppfattar jag det hela då? 

HEJ! nej jag är inte narkotikamissbrukare. Dock har jag använt droger några gånger under sommaren. Socialtjänsten vet om mitt läge då jag själv sökt hjälp, men de anser inte att jag är i ett akut läge nu.
    elinaehn skrev 2013-09-05 07:45:19 följande:
    Men du har du ditt barn hemma när ni ses o han tagit droger? Du behöver zooma ut lite o vara rädd om er!

Nej mina barn är aldrig hemma när han är där. Vi ses de veckor barnen år hos sin pappa. Men missbruket har blivit så tungt att jag ibland bett om barnvakt för att kunna träffa honom.
    elinaehn skrev 2013-09-05 07:42:10 följande:
    Du vill ha hjälp?

Ja förmodligen. Men det är också skönt att skriva av sig. ÄVEN om bloggen är hemlig så känns det som man erkänt sitt missbruk när någon läswr. Även om jag ej berättat för ngn närstående.
    Sebastian72 skrev 2013-09-05 13:48:28 följande:
    Fy fan för amfetamin, där har ni en skitdrog!

Jag tog den för förata gången i somras. Har nog aldrig varit aå fokuserad och känt mig så fri som då. Tills dess att d började gå ur. Hello living hell of ångest.

Ber om ursäkt för felskrivningar här, men också på bloggen. Min tel är väldigt seg o knapparna hajar sent.

Kommer att skriva en mer utförlig presentation om mig o vardahslivet i övrigt. Så att ni förstår vad jag pratar om.

Jag är inte så dum i huvudet.som kan tyckas, livet svängde bara jävligt snabbt. Och där, mitt i allt fann jag oförberedd på allt vad det skulle innebära.

Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS