Knulla, Amfetamin & KAOS
Usch, det låter precis som mitt liv förut.
Dock utan barn.
Jag vet inte vad som är så lockande med dessa missbrukare? Och hur sexet kan vara så fantastiskt?
Tror det är för att dom är så fel och förbjudna.
Att man aldrig får ångest tror jag är just för man egentligen ser ner på dom. Hur värdelös man än känner sej själv så är dom alltid sämre.
Knarkar du en gång, skiter i en räkning, hellre knullar än ta hand om ungarna eller annat dåligt så får du inte ens en reaktion. Iaf ingen "du är så dålig"-reaktion. Utan isf förståelse.
För 4år sedan bröt jag upp med mitt värdelösa liv som jag hängt i över 12år. Poff. Började plugga, flyttade, raderade Facebook, bytte nummer och skaffade en ordentlig sambo. Vi har nu ett barn tillsammans.
Att vara vuxen är ofta tråkigt. Vara en "ordentlig" människa är tufft.
Göra misstag lr dåligt gör ont! Det känns jobbigt bli bedömd som människa, mamma, sambo, arbetskamrat, vän osv.
Rutiner blir en tråkig vardag.
Vad förutom denna AJ får dej glad?
Någon aktivitet med ungarna? Någon vän? Hitta något ny utmaning som är spännande. Lära dig nått? Ta motorcykelkort?
Du måste hitta ny lycka och det är bara du som kan!
Jag själv har börjat rida. Var helt livrädd för hästar. Men kände att nu måste jag göra nått nytt spännande.
Och tror inte du är sexmissbrukare? Ditt liv blir spännande med dessa pundarmuppar. Hade det bara varit sex hade du hittat en vettig ordentlig pojke att ha sex med och varit nöjd så!
Du gör medvetna val! Skärp dej!
Jobba på självförtroende å självkänsla! Hitta dej själv. Se till å få räkningarna betalda!
Tänk ditt liv om1år, 5år, 10år.
Tänk på barnens liv dessa år?
Är detta skitliv värt allt du kommer missa?
När du valde skaffa barn antar jag att du redan valt bort denna typ av livsstil?
Man kan inte välja allt man vill här i livet. Och vissa saker ska man inte ens ha! Även om dom saknas!
Är pappan till barnen också en pundare? Vad säger han om detta? Kommer han kravlöst låta dig flänga in i dina barns liv när det passar dig?
Tycker det låter otroligt själviskt att du ens hamnat i en situation där du känner dej beroende av sex med en knarkare. Varför ens umgås med pundare öht? Och speciellt när du har dessa problem? Hur hamna du där? Tyckte synd om dig själv?
Ta ansvar! NU!
Lär dig hantera dig själv.