• Anonym (sexmissbrukaren)

Knulla, Amfetamin & KAOS

Jag vet inte varför jag publicerar bloggadressen här, men antar att den kan hjälpa ngn. Om mitt fullständigt kaotiska liv som mamma, sexmissbrukare & knullkompis med en amfetaminpundare.

Livet KUNDE vända fort.
    Http://amidoneyet.blogg.se

• Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS
  • elinaehn

Åh du bor du i Stockholm? Sex o samlevnad kurator tex på danderyds sjukhus? Hur gammal är du, är ungdomsmott aktuellt?

elinaehn skrev 2013-09-05 14:37:02 följande:
    Åh du bor du i Stockholm? Sex o samlevnad kurator tex på danderyds sjukhus? Hur gammal är du, är ungdomsmott aktuellt?

Jag är mellan 25-30 år. Jag tror jag behöver mer än samtal. bli inlagd någonstans ex. Soc tkr exempelvis inte att jag är så illa därann att jag behövet hjälp.

När jag sa att jag funderade på att börja sälja mig själv svarade tanten i tel:

"Alla sätt är bra, utom de dåliga. Och ja, i Sverige är det faktiskt inte olagligt att sälja sig. PÅ RFSU:s hemsida kan fu hitta tips på hur du ska göra??"

Trodde hon skämtade men var helt allvarlig.

Hur fan ska jag få hjälp. ?
  • yoyo90
    Anonym (sexmissbrukaren) skrev 2013-09-05 17:48:28 följande:

Jag är mellan 25-30 år. Jag tror jag behöver mer än samtal. bli inlagd någonstans ex. Soc tkr exempelvis inte att jag är så illa därann att jag behövet hjälp.

När jag sa att jag funderade på att börja sälja mig själv svarade tanten i tel:
    "Alla sätt är bra, utom de dåliga. Och ja, i Sverige är det faktiskt inte olagligt att sälja sig. PÅ RFSU:s hemsida kan fu hitta tips på hur du ska göra??"

Trodde hon skämtade men var helt allvarlig.
    Hur fan ska jag få hjälp. ?
    Men gud sa soc det? Kan du inte höra av dig till psykiatriska öppenvårdsmottagningen eller mobila psykteamet där du bor? Du behöver ju proffessionell hjälp
    yoyo90 skrev 2013-09-05 18:16:47 följande:
    Men gud sa soc det? Kan du inte höra av dig till psykiatriska öppenvårdsmottagningen eller mobila psykteamet där du bor? Du behöver ju proffessionell hjälp

Ja, för att citera ordagrant.

Jo men jag får ingen hjälp. DE ANSER INTE att de är akut. Jag håller på att förlora hem & allt annat.

Hur i helvete tar man sig ur det här? INGEN med liknande i bagaget?

Puffar! Någon med tips o råd?

• Anonym (Hmm)

Kan du verkligen ta hand om ett barn ? Du verkar inte vara riktigt stabil och ha många problem . Känns som om att man blir rädd för barnets mående . 

Anonym (Hmm) skrev 2013-09-06 19:27:00 följande:
    Kan du verkligen ta hand om ett barn ? Du verkar inte vara riktigt stabil och ha många problem . Känns som om att man blir rädd för barnets mående . 

Mina föräldrar vet om det här, jag har själv kontaktat soc & barnens pappa vet. När jag har barnen är jag världens bästa mamma åt mina barn. Just nu sitter vi i en nystädad lgh med tända ljus & äter fredagsmys och ser fångarna på fortet.

Vi lagade middag tillsammans och åt på altan.

Men A.J är ständigt i mina tankar.

Snart två dygn sedan vi hade sex & när barnen somnat kommer jag att klättra på väggarna.

En killkompis m flickvän kommer hit snart. Drickas kaffe & prata. Umgås.

Det är en evig kamp mellan osäkerhet & frihet!

Och du som skrev, jag tackar gör att du bryr dig om deras mående. INTE ens soc gör det.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (sexmissbrukaren) skrev 2013-09-06 20:55:57 följande:

Mina föräldrar vet om det här, jag har själv kontaktat soc & barnens pappa vet. När jag har barnen är jag världens bästa mamma åt mina barn. Just nu sitter vi i en nystädad lgh med tända ljus & äter fredagsmys och ser fångarna på fortet.

Vi lagade middag tillsammans och åt på altan.

Men A.J är ständigt i mina tankar.
    Snart två dygn sedan vi hade sex & när barnen somnat kommer jag att klättra på väggarna.

En killkompis m flickvän kommer hit snart. Drickas kaffe & prata. Umgås.

Det är en evig kamp mellan osäkerhet & frihet!

Och du som skrev, jag tackar gör att du bryr dig om deras mående. INTE ens soc gör det.
    Jag försöker inte att trampa på dig eller så ! Jag hoppas verkligen att du får ordning på ditt liv , det är lite svårt att tänka sig in i ditt liv . Jag förstår inte riktigt vad det är som dra och lockar med A.J . Men som sagt min första reaktion är , hur det är med dina barn . Det är inte lätt att ge några enkla svar på dina problem , du verkar ju vara medveten om att något behövs att göras . Det är ju ett bra första steg ! Hoppas att dina föräldrar kan vara ett stöd för dig och barnen . 
  • Anonym (s)

Finns det möjlighet för dig att gå med i en grupp för personer med missbrukarproblematik? 
    Det är grymt bra att du vill komma över det här svåra och att du frågar efter hjälp. Jättetrist att höra att soc inte tar det på allvar.. har du möjlighet att byta handläggare där eller få hjälp av någon för att få dem att förstå allvaret i det hela? Önskar dig lycka, styrka och glädje av hela mitt hjärta 

Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS