Anonym (W) skrev 2013-09-09 18:41:46 följande:
Ja? Och? Vad är din jävla poäng? Jag vet att de inte har några blodsband! Men de är ingifta släktingar! Och varför länkar du till en sida som säger att man inte får gifta sig med sina föräldrar, eller mor- eller farföräldrar, eller sina helsyskon, och att halvsyskon kan få gifta sig med varandra med ett särskilt tillstånd? Varför länkar du den länken? Jag vet redan allt din länk säger, så varför postade du en helt irrelevant länk? De är inte släkt via blodsband, men de är släktingar via äktenskap. Det är äckligt att vara tillsammans med sin släkting, och att barnen blir dubbelkusiner är ett bevis på att det är inavel. Normala kusiner har antingen morföräldrar ELLER farföräldrar gemensamt, inte både och!
Men jisses skaffa ett liv...
Jag visade bara för dig vilka som får gifta sig och inte.... du säger att det är incest....
Ta t ex något land där de troende är muslimer, där är det många som gifter sig med barn och det är f-n så mycket värre när en gubbe på 50 år gifter sig med en 11-12-åring, det kan man kalla äckligt.
Och sen ta och googla på incest..... gör det för allas skull....