• Orcha

Gamla getter going g-här

Bara för att.
    En tråd som andas blaha.
    Välkommen in, ni med någotsånär kritiskt tänk, ironi, humor och värme.
    Framför allt värme.
    Och ironi.

Make love, not english quotes...
  • Svar på tråden Gamla getter going g-här
  • Trailer trash TT

Gjorde vitlöksbröd och maken höll på dö av mängden vitlök. Ja jag höll på dö också övriga i familjen smakade inte ens.

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Ny favorit här hemma. Barnen älskar den och så gör även föräldrarnaTungan ute

• Trailer trash TT

Nu sover dom små. Vi som i folkmun kallas vuxna äter massa gott och spelar spel

• Orcha

Folk är så känsliga. Ren sprit och whisky går bra men lite vitlök...pffft. Här krävs det mer än en utskällning och en byggfläkt för att få mig i upprättstående ställning efter en wok de lux.

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-09-17 20:45:19 följande:
    Folk är så känsliga. Ren sprit och whisky går bra men lite vitlök...pffft. Här krävs det mer än en utskällning och en byggfläkt för att få mig i upprättstående ställning efter en wok de lux.

Dom vill att jag ska laga mat och sen när jah gör vitlöksbröd special då äter dom inte eller så sitter dom bara och flämtar
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-09-17 20:45:19 följande:

Dom vill att jag ska laga mat och sen när jah gör vitlöksbröd special då äter dom inte eller så sitter dom bara och flämtar
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-09-17 20:51:58 följande:

Man borde...

">

• Orcha
    Feltryck01 skrev 2013-09-18 12:19:13 följande:
    Två sökta jobb idag, yeeh. Snart tre. Yeeh.
    Håller tummarna!
  • Trailer trash TT

Nu är nästan alla sjuka här hemma. Öroninflamation och förkylning. Maken magsjuk. Jag får panik

Svar på tråden Gamla getter going g-här