• Orcha

Gamla getter going g-här

Bara för att.
    En tråd som andas blaha.
    Välkommen in, ni med någotsånär kritiskt tänk, ironi, humor och värme.
    Framför allt värme.
    Och ironi.

Make love, not english quotes...
  • Svar på tråden Gamla getter going g-här
  • Orcha

Goodmorning!

Kaffe

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Trailer trash TT

Sitter och myser i soffan med trötta barn. Maken gör gröt och jag ska snart bege mig till jobbet.

I won't apologize for being different.
  • Maria 434

Hur kan det komma sig att jag inte kan somna mellan söndag och måndag? Inatt blev det kanske 1 timmas sömn max, fruktansvärt irriterande!
    Är ju skitjobbigt att komma upp på morgonen, sätta sig på cyken och ta sig till jobbet
    GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP  

• Maria 434
    Orcha skrev 2013-09-21 22:36:12 följande:
    Hemma efter en förihelvete-skjutmig-körning från stockholmo.
    Hur fan tänker folk som blinkar med hellysen i backspegeln?
    Att, hmm hennes högra baklyse är svart, bäst att jag visar mina coola framlysen för att informera om hur det borde se ut?
    Idioter! Som att jag skulle tvärnita och trolla fram några extralampor, sedan mecka baklyse järnet med mina medhavda extralampor jag alltid har liggande i bilen?

*trött*

Eller, om jag blinkar tillräckligt mycket så kommer hon att TRO att hennes baklysen är svarta och SEN tvärnita...
    Muhahaha...

*tröttare*

Eller, tihi...DÄR var hellyset som jag letat efter, undrar var handbromsen sitter?

*tröttast*
    Nu ska du inte tro det värsta om dina medtrafikanter :)
    Det kan vara som så att de blinkade för att uppmärksamma dig på att du hade ett trasigt baklyse så att du kunde byta det senare.
    Det är inte så lätt att upptäcka själv om baklyset pajat.
    Hellre att nån blinkar med hellyset och gör mig uppmärksam än att bli stoppad av polisen
    :)    
  • Orcha
    Maria 434 skrev 2013-09-23 09:29:00 följande:
    Nu ska du inte tro det värsta om dina medtrafikanter :)
    Det kan vara som så att de blinkade för att uppmärksamma dig på att du hade ett trasigt baklyse så att du kunde byta det senare.
    Det är inte så lätt att upptäcka själv om baklyset pajat.
    Hellre att nån blinkar med hellyset och gör mig uppmärksam än att bli stoppad av polisen
    :)    

Hahaaa, jo det gör jag.
    Enda sättet för mig att bli av med min roadrage var att förutsätta att alla andra var just idioter bakom ratten

Jag kollade sedan och det var inget fel på mina baklyktor, bara tok kvar alltså.

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Lindsey Egot the only one
    Maria 434 skrev 2013-09-23 09:26:16 följande:

Hur kan det komma sig att jag inte kan somna mellan söndag och måndag? Inatt blev det kanske 1 timmas sömn max, fruktansvärt irriterande!
    Är ju skitjobbigt att komma upp på morgonen, sätta sig på cyken och ta sig till jobbet
    GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP  

Ja de borde åka hem och hämta dig och rulla ut dig i sängen så du slipper gå upp överhuvudtaget.
  • Maria 434
    LindaEfraim skrev 2013-09-23 10:11:54 följande:
    Ja de borde åka hem och hämta dig och rulla ut dig i sängen så du slipper gå upp överhuvudtaget.

Tror inte jag vill ha min arbetsgivare hemma hos mig :)
  • Maria 434
    Orcha skrev 2013-09-23 09:33:47 följande:

Hahaaa, jo det gör jag.
    Enda sättet för mig att bli av med min roadrage var att förutsätta att alla andra var just idioter bakom ratten

Jag kollade sedan och det var inget fel på mina baklyktor, bara tok kvar alltså.

Aha, ja då var det ju riskpuckon som var ute samtidigt som du
  • Tillie

Damn, hela havet stormar här utanför, fönsterna blåser nästan upp. Jag vägrar gå ut eftersom det lär vara svinkallt och jag har inte hunnit inhandla en höstjacka än...

Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
Svar på tråden Gamla getter going g-här