• Orcha

Gamla getter going g-här

Bara för att.
    En tråd som andas blaha.
    Välkommen in, ni med någotsånär kritiskt tänk, ironi, humor och värme.
    Framför allt värme.
    Och ironi.

Make love, not english quotes...
  • Svar på tråden Gamla getter going g-här
  • Maria 434

Morsning!!

Orcha, jag tror du var ute på vägen runt 0630 imorse!!! Jävla idiotbilist var det där. Jag stanna för rätt och bilen med, sedan håller han på att tuta, och när det blir grönt och jag cyklar iväg så fortsätter han att hänga på tutan.

Visst var det du road-rage-Orcha? Om inte så önskar jag att du kommit i en stooooooooor långtradare och road--ragat snubben jäkligt brutalt   

• Orcha
    Maria 434 skrev 2013-09-26 08:54:33 följande:
    Morsning!!

Orcha, jag tror du var ute på vägen runt 0630 imorse!!! Jävla idiotbilist var det där. Jag stanna för rätt och bilen med, sedan håller han på att tuta, och när det blir grönt och jag cyklar iväg så fortsätter han att hänga på tutan.

Visst var det du road-rage-Orcha? Om inte så önskar jag att du kommit i en stooooooooor långtradare och road--ragat snubben jäkligt brutalt   
    Nä, här är jag oskyldig faktiskt. Vilken tölp! (<--- f.ö. ett underbart uttryck)

Testade att köra en stooor tradare med växlar både högt och lågt för ett tag sedan, pissenkelt.
    Ett barn kan manövrera de där bjässarna.  
    Skulle ha tagit den imorse kanske... Tungan ute 
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Orcha

• mycketsaft
    Orcha skrev 2013-09-26 14:45:58 följande:

Drömmer

Jag är verkligen seg idag.. har fortfarande inte klätt på mig! 
  • Orcha
    mycketsaft skrev 2013-09-26 14:49:10 följande:

Drömmer

Jag är verkligen seg idag.. har fortfarande inte klätt på mig! 
    Så skönt! Vill också traska omkring oklädd med rufsigt hår (inte för att jag säger att du har det alltså)
     med en stor kopp kaffe och lite sjysst musik i bakgrunden.

Hamnade just på deltagarlistan på en utbildning som slutar sent imorgon, hur tänker man när man lägger sånt sent en fredag liksom? Obestämd
  • Orcha

På tal om inget så får jag starka associationer till vissa på fl och nån enstaka irl när jag ser denna.

• Trailer trash TT

God kväll. Precis kommit hem. Varit på kurs. Boring as hell. Man var tvungen att sitta still en hel dag.

I won't apologize for being different.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-09-26 18:10:33 följande:
    God kväll. Precis kommit hem. Varit på kurs. Boring as hell. Man var tvungen att sitta still en hel dag.
    Värde
    Löst
  • Trailer trash TT

God morgon. Fortfarande inget internet. Problem sökning på gå för fullt. Börjar bli jobbigt att sur fa på mo bilen och jag gillat att sär skriva. Behöver kaffe så jag vaknar

I won't apologize for being different.
Svar på tråden Gamla getter going g-här