• Olagligvik

tonåring, fråga mig vad du vill!

Har sett trådar om folk som har haft problem med sina tonåringar, inga konstigheter med det, men vem är inte bättre på att svara på dom frågorna än en som är i det skedet i detta nu? Har upplevt det mesta, även om jag bara är 14, finns mer att uppleva jag vet. Är uttråkad och svarar på allt, så snälla fråga något!

• Svar på tråden tonåring, fråga mig vad du vill!
  • Olagligvik
    Sensitiveguy skrev 2013-12-27 19:48:08 följande:

Ok. Rätt skönt för killar att sitta ned med. Men med huvudet mot toaletten. Kommer där det skall då.
    Jag undrar för vem det är skönast för att kissa, mannen eller killen?
  • Sensitiveguy

Killen I guess, eller vad menar du?

• Olagligvik
    Sensitiveguy skrev 2013-12-27 20:18:23 följande:

Killen I guess, eller vad menar du?

Nu fuckade det sig.... Mannen eller kvinnan skulle det stå.
  • Olagligvik
    Thomas S Kuhn skrev 2013-12-27 20:38:04 följande:

Jag vill spy på vissa frågor här.

Spy då. Eller ska du skriva det på Facebook, Twitter, tumblr och sånt först också? :)
  • Olagligvik
    Thomas S Kuhn skrev 2013-12-27 20:54:25 följande:

Vad har Facebook och andra sociala medier med detta att göra?

Du skriver att du vill spy på frågorna. Att uppdatera om det här är lika onödigt som att skriva det på någon annan social media
  • Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-12-27 20:23:20 följande:
    Nu fuckade det sig.... Mannen eller kvinnan skulle det stå.

Jaha.

Mannen tror jag, eftersom vi håller oss längre och kan tömma blåsan när vi vill typ.
  • Olagligvik
    Sensitiveguy skrev 2013-12-28 00:59:03 följande:

Jaha. smile1.gif

Mannen tror jag, eftersom vi håller oss längre och kan tömma blåsan när vi vill typ.
    Jo sant att killar håller sig, stör mig på att när jag är med killar i flera dagar hela tiden hår dom på toa typ 1- 2 gånger per dag och jag gör det typ 5...

Fast å andra sidan om tjejen håller sig längre är det skönaste känslan att sen göra det.
  • Olagligvik
    Sensitiveguy skrev 2013-12-28 00:59:03 följande:

Jaha. smile1.gif

Jo sant att killar håller sig, stör mig på att när jag är med killar i flera dagar hela tiden hår dom på toa typ 1- 2 gånger per dag och jag gör det typ 5...

Fast å andra sidan om tjejen håller sig längre är det skönaste känslan att sen göra det.
Svar på tråden tonåring, fråga mig vad du vill!