• rosii

hur stor omställning var det för er från 1 till 2 barn?

Våran tös är 3,5 år & har nu dom senaste veckorna börja fundera på ett syskon till henne. Det som skrämmer mig är att omställningen kanske är stor? När lillan föddes vart det en stor omställning och det första året var jobbigt. Men nu har vi det så bra (till & från;)).

Min man jobbar borta ibland på veckorna. Inte ofta men i snitt en vecka/månad. Är rädd att det blir tufft då, tycker att jag är egoistisk som tänker på mig själv.

Min man vill skaffa andra, det vill jag också. Men samtidigt är jag rädd att det ska vara för stor omställning. Så hur var det för er, omställningen från första till andra?

• Svar på tråden hur stor omställning var det för er från 1 till 2 barn?
  • rosii
    femhjärtan skrev 2013-09-11 22:45:02 följande:
    Jag tyckte inte att omställningen var stor alls. Har fyra år mellan ettan och tvåan.

Okej, som tvåan bra om nätterna? Berätta gärna mer jag vill så gärna, men kan ju inte gå & bli gravid & vara skraj.
  • rosii

Tack för alla svar, jätte kul att läsa andras erfarenheter hur det ter sig. :) 

• rosii

Vi har iallafll bestämt oss för att försöka, äl+4 idag

• rosii

Åh vad härligt att läsa era erfarenheter. Spännande då vi faktiskt blev gravid & väntar andra i början på juni :) hoppas vi får en lugn övergång haha!!

Svar på tråden hur stor omställning var det för er från 1 till 2 barn?