Vit grej i halsen
Vita grejer i halsen som luktar äckligt, vad är det?
Nån annan som fått det?
Vita grejer i halsen som luktar äckligt, vad är det?
Nån annan som fått det?
Har du ont i halsen? Vid halsfluss har man vita prickar.
kanske halsfluss? det brukar se ut som vita prickar i svalget. Fast jag vet inte om det luktar nåt särskilt...
Jag tror det komer från mandlarna, som en vit "klump" som luktar äckligt? Tror det blir så när immunförsvaret försöker bekämpa en infektion, att det är bakterier eller nåt.
Hjälp mig någon som kan.
Jo...halsinfektion...halsmandlarna är garanterat inflamerade, det kommer ut vit-gula polppar ur dem...de lossnar efter ett tag och de luktar apa!
Har haft det så måååånga ggr, tillslut försvann det aldrig, utan jag fick operera bort mandlarna.
Jag hade de där stinkade kulorna i halsen jämt förut. Nu har jag opererat ut halsmandlarna och inte sett till dem sedan dess
Tips! Köp Nyodex på apoteket och gurgla! Det hjälper! Dödar bakterierna som bildar det "vita" som luktar illa.
D e dina mandlar...Jag har samma problem o har vatt hos läkare m d. Jag gurglar m Nyodex, så hjälper d någerlunda...
Problemet e att jag har så djupa fickor i min mandlar så att jag får trycka ut dom ibland. Har gjort d sååååå ofta att jag reagerar inte på kräk reflexen på den sidan som jag har problemet....
Hej,
Jahaaa är det mandlarna, tänk vad upplyst man kan bli här på FL, jag har också ibland vita klumpar i halsen som luktar jätte äckligt. Och har som ovan anomym tryckt/petat ut dessa.
Hej!
Jag tycker att du ska gå till VC och kolla upp det för om det är halsfluss så kan du ha smittat flera i din familj och ni måste behandlas med antibiotika.
och vid halsfluss så luktar man illa från munnen...