• Söte79

Varför amma stora barn?!

Jag ammar min 15 månaders dotter. Vad är problemet liksom? Jag har inte ens tänkt över varför. Men ok, hon har väll inte varit speciellt förtjust i annan mat och vi har rest väldigt mycket. Flugit minst 2ggr/månaden lite längre sträckor. Jag vet inte hur länge jag kommer amma till. Kanske lite till kanske länge till. Hon får helt enkelt vara med och bestämma. Kanske för min egen skull hade jag slutat nu, blir trött av att amma på natten. Hon vaknar ganska mycket och vill äta. Men det är inte så lätt att sluta när man har en ganska så bestämd liten älskling.

Det här med incest.. Skäms på er som skriver det. Det var det vidrigaste jag läst och fruktansvärt respektlöst!

• Söte79

Fy fan vad sjuk du är som tycker du har rätten att kalla andra sjuka..

• Söte79

Som sagt jag ammar min 15 månaders och kommer inte göra det jätte länge till. Men skulle aldrig för mitt liv kallat andra "sjuka" som väljer att fortsätta. Eller rättare sagt barnet väljer att fortsätta.

• Söte79

Jag klarar att trösta och mysa med min dotter helt perfekt utan amning. Men hon kanske ska kunna nära sig också..? Eller?? Ska jag låta henne svälta för det att ni tycket det är "sjukt" att amma??

• Söte79

Du kan bara läsa vad jag skrev innan. Hon är inte förtjust i annan mat. Blir det mer och mer för varje dag dock.

• Söte79

Det har jag mycket svårt för att tro. Kanske 1-3 månader till. Vi får se hur det blir. (Med fåniga frågor får man dumma svar)

• Söte79

Herre Gud.. Jag har inte ens tänkt tanken på att folk tycker det är stötande när jag ammar min 15 månaders dotter offentligt. Varför skulle det vara det? När gick "gränsen" för att amma offentligt??

• Söte79

För stora?? Hon är ju pytteliten tjej fortfarande och behöver mig..

Svar på tråden Varför amma stora barn?!