• Anonym (Hjälp! otrogen)

Min flickväns slida enorm från igenstans?!

Hej, jag behöver hjälp!

Min flickvän och jag har varit tillsammans i 2 - 3 månader, jag vill verkligen satsa på henne men då för en månad sedan var hennes slida enorm, vi träffas bara en gång i veckan då jag går på en internat skola och nu ifrån ingenstans var hon så enorm att jag hade kunnat få in hela min hand, även när hon var torr...

Jag har ingen liten pennis direkt men det var bara för sjukt, och hennes förklaring på det hela var: jag vet inte?

En slida kan väll inte töjas av sig själv? och inte så extremt mycket från ingenstans? nu tre veckor senare har den återblivit normalt halvtrång igen då jag klagat varje gång att den varit töjd och jag inte känt något, och det gjorde jag verkligen inte iheller, jag kände absolut ingenting och nu helt plötsligt är den normal igen.

Kan det ha varit som hon vart otrogen? med en kille med väldigt stor dase? Eller är det så att kvinnors könsorgan bara kan töjas helt plötsligt från ingenstans med flera cm i diameter? 

Snälla hjälp! Det ända jag får upp i huvudet är att hon är otrogen, har till och med frågat men hon säger bara en massa att jag är den ända för henne hit och dit... ? "/  

• Svar på tråden Min flickväns slida enorm från igenstans?!
  • Anonym (elmyran)

Men när man är rikigt upphetsad kan den töjas jätte mycket

• Anonym (stor)

Hon kanske har en stor dildo som hon använder innan hon träffar dig.

• c89

Hon kanske helt enkelt inte orkade knipa under sexet förut? Du kanske har en smal penis så hon känns stor och om hon dessutom inte kniper åt med slidmusklerna så är det ju normalt att det känns slappare...

• Lever så

Slidan kan kännas olika stor beroende på var i menscykeln man befinner sig. Jag tror du kan vara lugn för att det inte berodde på en jättedase iaf..

never a failure always a lesson
  • daxförnästa

Illa av dig att klaga på henne hela tiden. Hoppas hon talar om för dig vilken liten du har o att hon inte känner nånting! Stora brukar göra att det kniper ihop ännu mer där nere. . Så du kanske inte har så mycket att krama åt.

• Anonym (meh)

Är du allvarlig? Tror du att en slida kan töjas så att det känns långt efteråt av att ligga med en stor kuk?

Den varierar med menscykel, avslappning, våthet....ibland är det det skönt att krama om killen men ibland är det skönt att slappna av när man har riktigt skönt.
       Inte vet jag hur det kunde kännas så annorlunda och inte vet jag om hon varit otrogen men jag lovar att man inte kan bli uttöjd av en kuk så det sitter i efteråt.

Däremot, om du klagar varje gång på att hon är uttöjd och du inte känner nåt och frågar om hon varit otrogen för det, så lär hon dumpa dej, det skulle jag göra. Komma och gnälla på hennes vagina när ni har sex, otroligt dålig stil.

• Venne

Med den logiken skulle alla kvinnor som fött barn gå runt med ett stort öppet hål mellan benen. Men så är det ju inte.

• MadlenA

Klagat varje gång? Efter sexet? Fan vad dåligt av dig... tycker uppriktigt synd om din tjej!

• Raz

Hmm, du tror inte du tagit din egen osäkerhet till lite fel vägar??

Om du vill få en bättre chans på tjejen, så bör du först be om ursäkt och sen prata och "lyssna" på henne, frågan är snarare vilken skada du själv ställt til med då ni låter unga och hon säkert själv är osäker?

• Anonym (Skoj)
    Lynxx skrev 2013-09-17 21:32:59 följande:

Hon kanske har börjat lägga ägg?

HAHAHAHAHAHAHA jag kan inte hålla mig för skratt!
  • Anonym (6)

Har hon fjädrar i rumpan oxså........

Tycker du skall lämna henne, hon är värd en bättre kille än du är !! 

Svar på tråden Min flickväns slida enorm från igenstans?!