• Anonym (Patten)

Hur ser mina pattar ut?

Ännu en pattråd. Är 20 år ung. Så vad tycker ni? Förjävliga? Bör jag operera? Är lite överviktig men antar att dom inte blir fastare för att jag bantar...

• Svar på tråden Hur ser mina pattar ut?
  • Anonym (Patten)

Oj, upponer...

• Anonym (k)

Oj... dom är inte snygga....

• Whitetrash86
    Whitetrash86 skrev 2013-09-19 16:57:00 följande:
    Ja, det ser väldigt platt ut just nu...
    Ser bilden nu... om det är bra eller inte vill jag inte uttrycka mig om eftersom man ska vara nöjd med det man har. Men nej, det ända som kan fixa dina bröst är en operation.
  • Anonym (whaaaat?)

Vad är det ni säger?! 
    ALLA bröst är härliga! Det är det som är det underbara med dem! Små, stora, mjuka, trekantiga, runda, fylliga osv i all oändlighet! :D Jag tycker du ska vara glad över dem :D 

• lovely89
    Anonym (whaaaat?) skrev 2013-09-19 17:03:50 följande:
    Vad är det ni säger?! 
    ALLA bröst är härliga! Det är det som är det underbara med dem! Små, stora, mjuka, trekantiga, runda, fylliga osv i all oändlighet! :D Jag tycker du ska vara glad över dem :D 
    Men hon frågade vad vi tyckte :) Alla tycker inte att ALLA bröst är härliga.. Vi har alla olika smaker.

Jag tyckte inte alls de var fina, men innan ev. operation skulle jag rekommendera dig gå ner i vikt.
  • Anonym (normala)

Så ser mina ut efter graviditet. Jag tvivlar på att de kommer att bli mindre/fastare av viktnedgång. Snarare tvärtom. Men i slutändan är det du som ska vara nöjd, inte andra. Jag kommer nog att vilja göra en op, men först efter att jag är klar med barnafödandet. Glad

Svar på tråden Hur ser mina pattar ut?