Hur ser mina pattar ut?
Ännu en pattråd. Är 20 år ung. Så vad tycker ni? Förjävliga? Bör jag operera? Är lite överviktig men antar att dom inte blir fastare för att jag bantar...
Ännu en pattråd. Är 20 år ung. Så vad tycker ni? Förjävliga? Bör jag operera? Är lite överviktig men antar att dom inte blir fastare för att jag bantar...
Hej ts,
hade du varit min fru, hade jag tyckt att de var fina och jobbat på att få dig att gilla dem. Hade de varit mina, så hade jag sparat till operation om jag var så ung som du. (jag är också tjej, nä förresten, mer tant numer)
TS, dina ser ut ganska exakt som mina gjorde, bortsett från att du har mer pigment i vårtgårdarna.
Jag var 17, hade aldrig fått barn och hade jättetuttar. Nu är det lite svårt att se hur stora dina är, men jag gissar att de är ganska ordentligt stora.
Jag fick mina förminskade eftersom de var så tunga. Det är ingen skönhetsoperation, det är för att rädda ryggen. Nu var det långt innan silikontuttar var nåt som var särskilt vanligt, men jag gissar att tuttar som betraktades som "hälsovådliga" då, är lika illa idag. Så beställ tid hos din vanliga husläkare, och försök få en remiss till kirurg där. Det handlar inte om ett skönhetsingrepp direkt, utan bör motiveras av tyngden och om du har känningar av tyngden.
Tycker de är jättefina. Bröst som bröst liksom. ;)
Vad andra har för smak skiter jag fullständigt i. Stör mig sjukt mycket de kvinnor jag varit med som alltid klagat på sina bröst och vägrat tro på mig när jag sagt att jag inte bryr mig det minsta.
Värst av allt är att de tror att jag kommer älska dem mer om det gör en operation trots att jag redan sagt tusen gånger att jag inte har ett behov av det! Dessa kvinnor är så påverkade av idealet och säger att att de gör det för killarna ställer krav, trots att hon är min tjej och jag uttryckligen sagt att jag inte vill att hon opererar sig. Ändå säger hon att hon vill göra det för min skull...
Känns nästan som om hon vill göra det för andras skull. Att "göra det för sin egen skull" tror jag inte ett skit på. Bröstoperationer handlar oftast om ren och skär ytlighet och påverkan av samhällets ideal. Jag skulle inte kunna leva med en kvinna som hade så låg självkänsla. Okej om de är G-kupa och verkligen bara förstör kvinnans rygg, men skönhetsoperationer är bara så lågt.
Säger bara hur jag känner. Vill inte diskutera nåt, vill bara nå ut med mitt perspektiv. Sen respekterar jag alla andras åsikter. Gör vad ni vill med era kroppar. Själv tycker jag bara att det är så otroligt sorgligt och ytligt.
Du gav mig perspektiv TS. Tack för det :)
Ser ingen bild?
Ts: fy vilka kommentarer man läser här..hoppas du inte tagit åt dig av de som bara skriver för att vara elaka. Min åsikt om dina bröst: du faller helt inom ramen för normal! Gå till ett badhus och titta runt lite så får du se :)