• Mineralvatten

Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!

Hej allihopa!
    Så har jag nu slutat med mina minipiller sen en vecka i hopp om en liten höstbebis till nästa år.
    Igår och idag har jag mellanblödningar typ och en förjordad mensvärk!
    WHY???

Satt och beklagade mig för min mamma i telefon och hon och jag kom fram till att OM gud skapade kvinnan till mannen så är mensvärken ett jävla konstruktionsfel!
    haha vi är inte troende någon utav oss hehe.

• Svar på tråden Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!
  • Rådjur

Personligen tror jag fan mensvärk är livmoderns sätt att hämnas för att man ej blev befruktad :pp Och PMS är till för att stöta bort mannen som uppenbarligen ej kunde befrukta en. Haha.

Vet hur det känns iaf... Har också helt störd mensvärk :// Värktabletter är vad som biter typ, eller att bara ta ett varmt bad när det är som värst.

• Frau Farbissina
    Rådjur skrev 2013-09-20 12:49:47 följande:
    Personligen tror jag fan mensvärk är livmoderns sätt att hämnas för att man ej blev befruktad.
    Really?
  • Mineralvatten
    Personligen tror jag fan mensvärk är livmoderns sätt att hämnas för att man ej blev befruktad :pp Och PMS är till för att stöta bort mannen som uppenbarligen ej kunde befrukta en. Haha.

Vet hur det känns iaf... Har också helt störd mensvärk :// Värktabletter är vad som biter typ, eller att bara ta ett varmt bad när det är som värst.
    SJÄLVKLART!
  • Mineralvatten

Jag har gått på p-piller i 16 år och minipiller i ca 3 av de sista åren.
    Under mina minipiller så hade jag mellanblödning en gång per år i ca 4 dagar. YAY!

OM min mensverk nu ska te sig som den gjorde innan jag började med p-piller så tänker jag fan skjuta mig själv eller nått! :p. jag gick dubbelvikt av smärta trots både ipren och alvedon. FIFAN! jaja min man är förberedd.

Jag skulle in till köpcentrumet i den lilla stad där jag bor och frågar om jag kan få vårt ICA-kort så att jag kan handla mörk choklad. mannen säger då att ja men vi har ju massor, mitt svar blev:
    HÖRRDU!, JAG HAR MENS, DET FINNS ALDRIG NOG MED CHOKLAD NU GER DU MIG KORTET ELLER SÅ FÅR DU BARRIKADER DIG PÅ TOALETTEN HELA HELGEN!...jag fick kortet Oskyldig 
  • Rådjur
    Mineralvatten skrev 2013-09-20 16:53:42 följande:
    Jag har gått på p-piller i 16 år och minipiller i ca 3 av de sista åren.
    Under mina minipiller så hade jag mellanblödning en gång per år i ca 4 dagar. YAY!

OM min mensverk nu ska te sig som den gjorde innan jag började med p-piller så tänker jag fan skjuta mig själv eller nått! :p. jag gick dubbelvikt av smärta trots både ipren och alvedon. FIFAN! jaja min man är förberedd.

Jag skulle in till köpcentrumet i den lilla stad där jag bor och frågar om jag kan få vårt ICA-kort så att jag kan handla mörk choklad. mannen säger då att ja men vi har ju massor, mitt svar blev:
    HÖRRDU!, JAG HAR MENS, DET FINNS ALDRIG NOG MED CHOKLAD NU GER DU MIG KORTET ELLER SÅ FÅR DU BARRIKADER DIG PÅ TOALETTEN HELA HELGEN!...jag fick kortet Oskyldig 
    HAAHAHAHA!!!!!

Aa asså smärtan är fan inte nådig ... det ENDA som funkar för mig är voltaren. Har jag inte det hemma, så kan hela dagen dra åt helvete :Pp
  • Mineralvatten
    Rådjur skrev 2013-09-21 01:09:05 följande:
    HAAHAHAHA!!!!!

Aa asså smärtan är fan inte nådig ... det ENDA som funkar för mig är voltaren. Har jag inte det hemma, så kan hela dagen dra åt helvete :Pp
    för mig så räcker det med ipren och /eller alvedon som tur är.
    Min man är extra snäll och stryker sin fru medhårs
    hihi ;). 
Svar på tråden Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!