Inlägg från: Mineralvatten |Visa alla inlägg
  • Mineralvatten

Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!

Hej allihopa!
    Så har jag nu slutat med mina minipiller sen en vecka i hopp om en liten höstbebis till nästa år.
    Igår och idag har jag mellanblödningar typ och en förjordad mensvärk!
    WHY???

Satt och beklagade mig för min mamma i telefon och hon och jag kom fram till att OM gud skapade kvinnan till mannen så är mensvärken ett jävla konstruktionsfel!
    haha vi är inte troende någon utav oss hehe.

• Svar på tråden Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!
  • Mineralvatten
    Rådjur skrev 2013-09-20 12:49:47 följande:
    Personligen tror jag fan mensvärk är livmoderns sätt att hämnas för att man ej blev befruktad :pp Och PMS är till för att stöta bort mannen som uppenbarligen ej kunde befrukta en. Haha.

Vet hur det känns iaf... Har också helt störd mensvärk :// Värktabletter är vad som biter typ, eller att bara ta ett varmt bad när det är som värst.
    SJÄLVKLART!
  • Mineralvatten
    Rådjur skrev 2013-09-20 12:49:47 följande:
    Personligen tror jag fan mensvärk är livmoderns sätt att hämnas för att man ej blev befruktad :pp Och PMS är till för att stöta bort mannen som uppenbarligen ej kunde befrukta en. Haha.

Vet hur det känns iaf... Har också helt störd mensvärk :// Värktabletter är vad som biter typ, eller att bara ta ett varmt bad när det är som värst.
    Jag har gått på p-piller i 16 år och minipiller i ca 3 av de sista åren.
    Under mina minipiller så hade jag mellanblödning en gång per år i ca 4 dagar. YAY!

OM min mensverk nu ska te sig som den gjorde innan jag började med p-piller så tänker jag fan skjuta mig själv eller nått! :p. jag gick dubbelvikt av smärta trots både ipren och alvedon. FIFAN! jaja min man är förberedd.

Jag skulle in till köpcentrumet i den lilla stad där jag bor och frågar om jag kan få vårt ICA-kort så att jag kan handla mörk choklad. mannen säger då att ja men vi har ju massor, mitt svar blev:
    HÖRRDU!, JAG HAR MENS, DET FINNS ALDRIG NOG MED CHOKLAD NU GER DU MIG KORTET ELLER SÅ FÅR DU BARRIKADER DIG PÅ TOALETTEN HELA HELGEN!...jag fick kortet Oskyldig 
  • Mineralvatten
    Rådjur skrev 2013-09-21 01:09:05 följande:
    HAAHAHAHA!!!!!

Aa asså smärtan är fan inte nådig ... det ENDA som funkar för mig är voltaren. Har jag inte det hemma, så kan hela dagen dra åt helvete :Pp
    för mig så räcker det med ipren och /eller alvedon som tur är.
    Min man är extra snäll och stryker sin fru medhårs
    hihi ;). 
Svar på tråden Mensvärk ett jävla konstruktionsfel!