• Anonym (äldreman)

    Yngre tjejer

    Hej Alla.

    Är en gift man med barn, hus och allt annat som hör till ett tryggt vuxet liv och 
    älskar min fru, hon har allt en kvinna ska ha, invändigt och utvändigt..
    Jag har mer och mer börjat fantisera om att ha sex med en yngre kvinna,
    det tänder mig att få känna den livfullhet och nyfikenhet som en yngre kvinna har.
    Är det så att yngre tjejer känner samma eller tänker samma om äldre män?         

  • Svar på tråden Yngre tjejer
  • 12345elin

    Känner inte samma nej. Men antar att de flesta av oss känner det förbjudna. Att ni är självständiga o trygga i er själv o har pengar osv. Även vet precis hur ni vill ha saker o ting i sängen.

  • Anonym (äldreman)
    12345elin skrev 2013-09-20 13:24:38 följande:
    Känner inte samma nej. Men antar att de flesta av oss känner det förbjudna. Att ni är självständiga o trygga i er själv o har pengar osv. Även vet precis hur ni vill ha saker o ting i sängen.

    Ja det kan du ha rätt i, jag vet ju att när man var yngre, i början av sexlivet var allt fokuserat på att "stoppa in den" men nu när man är äldre har det ändrat sig helt, nu vill man "känna" i själen.
  • Honungsbiet

    Det är säkert lika vanligt som att vissa äldre kvinnor gärna vill ha yngre killar. Jag själv fantiserar om 25 åringar, men eftersom jag varesig är snygg i kroppen eller har ett överflöd av pengar så lär jag aldrig träffa någon yngre tjej. Som desutom vill vara min älskarinna.

  • Anonym (äldreman)
    Artig skrev 2013-09-20 14:01:44 följande:
    Det är säkert lika vanligt som att vissa äldre kvinnor gärna vill ha yngre killar. Jag själv fantiserar om 25 åringar, men eftersom jag varesig är snygg i kroppen eller har ett överflöd av pengar så lär jag aldrig träffa någon yngre tjej. Som desutom vill vara min älskarinna.

    Tror du inte det finns en för alla?, och alla är vi ju olika.
  • Honungsbiet

    TS...visst, det kanske det gör, men frågan är vart man hittar någon ?

  • Anonym (happiness)

    Jag är 41 och har på sistone fantiserat mer och mer om unga tjejer. 20-27. Att nån tydligt visar att hon vill ha sex med mig. För jag skulle aldrig våga stöta på en mycket yngre tjej Skäms Jag kanske är ett svin men det skiter jag i. Tror det har en del med att jag inte hade sex under mina ungdomsår. Kanske nåt jag vill ta igen nu.

  • Anonym (medhållande)
    Anonym (happiness) skrev 2013-10-24 14:39:46 följande:
    Jag är 41 och har på sistone fantiserat mer och mer om unga tjejer. 20-27. Att nån tydligt visar att hon vill ha sex med mig. För jag skulle aldrig våga stöta på en mycket yngre tjej Skäms Jag kanske är ett svin men det skiter jag i. Tror det har en del med att jag inte hade sex under mina ungdomsår. Kanske nåt jag vill ta igen nu.
    Känner igen mig starkt i det där resonemanget. Jag har tänkt likadant - att jag vill "ta igen" en del sex med yngre tjejer som jag aldrig gjorde när jag var yngre. 
  • Anonym (m)

    hm...är kvinna och 40+ men jag minns att som yngre så inte sjutton drömde jag DÅ om att vara med nån "gammal gubbe" som jag tyckte alla över 30 var då Glad. Ska jag utgå från mig själv och mina vänner på den tiden så var det ingen som var med nån som var väldigt mycket äldre. Max 10 år äldre kan jag komma på. Likaväl som karlar dreglar över fasta vältränade kvinnokroppar så gör förstås vi kvinnor det också och det lär vara större chans att hitta en sådan bland de yngre männen än de sk äldre.

    Nu när jag själv är 40+ vet jag ju av erfarenhet att äldre män oftast är bättre på sex än de där unga hingstarna man var med som 20-25 åring.  Om nån yngre tjej vill testa med någon lite äldre så hoppas jag hon får uppleva det som jag tycker representerar män 40+ (i af de jag har mött ) :lyhördhet och kunskap om kvinnokroppen, nåt som det tar lite tid att samla på sig helt enkelt . 

  • Anonym (Förstår)

    Jag kan förstå att äldre män tänker så.. Även att yngre tänker på äldre å jada jada.

    Samtidigt skrämmer det mig då när min sambo kommer vara runt 40 år så kommer hans dotter vara 20 och tanken att han fantiserar om ev hennes tjejkompisar får mig att må dåligt..
    Känns otryggt på något vis och oansvarigt, äckligt..

     

  • Speak up
    Anonym (Förstår) skrev 2013-10-24 14:53:59 följande:
    Jag kan förstå att äldre män tänker så.. Även att yngre tänker på äldre å jada jada.

    Samtidigt skrämmer det mig då när min sambo kommer vara runt 40 år så kommer hans dotter vara 20 och tanken att han fantiserar om ev hennes tjejkompisar får mig att må dåligt..
    Känns otryggt på något vis och oansvarigt, äckligt..

     
    Man fantasier är ju (i alla fall förhoppningsvis) någonting som vi aldrig kommer att bestämma helt över. Att bara fantisera om saker är ännu inte olagligt. Flört Däremot är det ett väldigt stort steg mellan att bara fantisera och att göra verklighet av det!
Svar på tråden Yngre tjejer