BF mars 2014
Jag hoppar på här också. BF 14 mars. En liten flicka. Mitt tredje och min nya sambos tredje. Vårt första gemensamma. Så alltså femte barnet till familjen.
Jag hoppar på här också. BF 14 mars. En liten flicka. Mitt tredje och min nya sambos tredje. Vårt första gemensamma. Så alltså femte barnet till familjen.
Stockholm. Ska föda på Danderyd bb Sthlm
Och jag som aldrig mått bättre i en graviditet än denna gång. Konstigt hur olika det är.
Jag har fått gravidpenning från 13 januari. Jag är så tacksam.
Jag väntar mitt tredje och min yngsta är åtta år men jag känner mig inte ett dugg tung eller trött så de e nog bara väldigt olika hur graviditeterna blir.
Var hos bm idag. Är i v 35+3 nu. Jag har känt mig helt säker på hur bebisen ligger i magen. Huvudet är ordentligt fixerat och bm sa att hon har ryggen till vänster och lyssnade på hjärtat där. Men jag trodde hon låg med ryggen åt höger eftersom jag känt som en stor bulle under mitt högra revben som trycker där och det buffar på vänstersidan. Känner även av hickan på högersidan mest. Vad kan det då vara för kroppsdel jag känner under höger revben?