BF mars 2014
Hej! Jag är beräknad den 15 mars har min fjärde pojke i magen:)Här blir det inga tjejer;) Är sjukskriven för ryggen just nu, lite långtråkigt blir det hemma att bara vänta. Kul att läsa lite om er!
Hej! Jag är beräknad den 15 mars har min fjärde pojke i magen:)Här blir det inga tjejer;) Är sjukskriven för ryggen just nu, lite långtråkigt blir det hemma att bara vänta. Kul att läsa lite om er!
Vart bor ni och vart ska ni föda?
Jag mådde konstant illa dem 14 första veckorna, men efter det har det bara varit rygg besvär. Kanske för att jag gått upp så mycket..12 kg ooch är i vecka 27...med tvillingarna gick jag upp 17kg..
Jag är sjukskriven till den 15 jan, efter det har jag grav penning Känns bra, för just nu är det jobbigt att jaga efter tvillingarna när man är så tung. Har bara dem på dagis 15 tim i veckan.
Hej Såg att ni diskuterade om att det kan va tyngre ju fler barn man fött. Kan hålla med där, bär fjärde pojken nu och det känns mycket tyngre nu..kändes inte såhär tungt med tvillingarna ens..men man kanske inte kommer ihåg:) väntar iaf med spänning på bebban
Hejsan Jag är i vecka 37+5 och börjar tycka det har blivit väldigt flåsigt och tungt allting. Har haft sammandragningar om det nu är det..magen blir stenhård och det gör ont nertill i magen. Trots att det är min 3 dje graviditet så vet jag inte hur det exakt ska kännas när det är dags art åka in. Vissa säger ju att när man fött ngr barn så kan den bara spurta ut utan mycket förvarningar..sista grav va en tvilling grav för 3 år sen...så någon som vet om man måste ga ont på sidorna av magen om det är på g, el räcker det med molande kraftig mensvärk som kommer och går.