BF mars 2014
Hej hej tjejer! Jag är lite sen med att hoppa in på den här sidan. Vi väntar vårt första barn och BF är 16 mars. Jag och min sambo ser verkligen fram emot det! Jag läste att det är många här som tycker att det börjar bli tungt och tror att det beror på åldern. Jag är 35 år och får nog säga att jag har haft en utomordentligt bra graviditet än så länge. Har inte haft några större problem, varken illamående eller humörsvängningar och tycker att tiden flyger förbi. Jag har även haft turen att få sova bra om nätterna. Min mage följer medelkurvan och jag har precis nått 10kg-strecket. Är det ovanligt att må så här bra eller är det så att det är oftare de med mer problem som skriver? Det är ju tydligt att allas graviditeter är olika och att det kan finnas mycket olika problem beror på. Själv tror jag att det främst är gener, grundfysik och kanske antal tidigare graviditeter som spelar in. Min mamma mådde bra med alla oss tre syskon, så jag kanske har turen att ha ärft det från henne. Hoppas bara att det fortsätter så tiden ut! Finns det någon mer här som bor i Hammarby Sjöstad el närliggande områden som ska föda ungefär samtidigt? Nu är det bara 50 dagar kvar.. :) /Cc