BF mars 2014
Hej tjejer, hoppar in här, lite sent men det får gå
Väntar mitt tredje barn (tredje flicka) 3 mars och vi har i stort sätt allt klart
Hur mår ni här inne? Börjar det bli tungt?
Hej tjejer, hoppar in här, lite sent men det får gå
Väntar mitt tredje barn (tredje flicka) 3 mars och vi har i stort sätt allt klart
Hur mår ni här inne? Börjar det bli tungt?
Vad skönt att du inte upplever det som tungt i alla fall!! Här är det tungt OCH känns en del, har börjat få förvärkar och tryck ner som lite skärande, så hon borrar på här lulla damen! Vad skönt att du får kolla lite extra, det hjälper en att slappna av lite mer. När är du beräknad?
Fick extra ul i dag i vecka 36 och hade tur att få i 3D så här är vår lilla Alice <3
Ja nu är det inte lång tid kvar
Hej tjejer, har idag varit på förlossningen för 3:e gången denna vecka och ska åter dit igen i morgon och på måndag om jag inte blir inlagd över helgen.....
Min Hepatos har blivit värre och mina värden stiger trots medicin, är nu i vecka 35+3 och vi hoppas att kunna hålla värdena stabila nu fram till vecka 37+0 (1,5 vecka till) så vi slipper få ett Prematur fött barn.
De har ingen avdelning för det här och för lillans skull vill vi att hon får vara kvar och må bra i magen så länge som möjligt.
hoppas ni alla får en fin helg !
Nu är Lilla Alice här, hon föddes kl.00.56 o h är 3215g 49cm lång.
Förlossningen tog från början till slut ca 12 timmar.
Hon kom i vecka 37+0
äntligen kan jag lägga in bilder på min lilla Alice.
Åh grattis!! Mycket fint namn måste jag säga. min Alice är nu 5 veckor
Stort grattis till er alla som fått sina små ♥💕♥