• Tresan

BF mars 2014

anselina skrev 2013-10-19 15:29:12 följande:
    Vi ska på Rul på onsdag. Ska bli spännande att se den lille krabaten igen. Vi tänker inte ta reda på kön, tror ändå att det blir en liten tösabit. Då denna graviditet är Så lik den första... Hur tänker ni kring att ta reda på kön?
    Har du låtit bli att ta reda på alla dina barns kön?
    Jag väntar min första och tycker det är roligare att låta bli, det är så spännande att inte veta. På något vis har jag ändå fått för mig att det är en flicka, bara för att min mor har klämt fram 7 barn varav 6 blev flickor.
    Två av mina syskon har fått barn och de är bara flickor hittills. Det vore väldigt roligt om det då skulle komma ut en pojke för att bryta trenden  i familjen. I min sambos släkt så har pojkfödslar dominerat.
    Så spännande det kommer bli!
  • Tresan

Nu har jag 8 dagar kvar och jag har inte märkt ett dugg att barnet vill ut! Den rör sig gott där inne.

Är det ingen utav er som har "boat" eller boar? Jag började rensa uthuset och klippte bort grenar och sly från tomten sedan vecka 35. Igår eldade jag kvistar och skräp i konstant 5 timmar medan andra som inte var gravida satt mest och tittade på. =P Det tog faktiskt på krafterna så idag har jag suttit hela dagen och inte gjort någonting vilket har varit superskönt det också.
    Lite roligt att jag ändå har haft sådan himla energi att jag har varit ute i ur och skur nästan varje dag och kämpat med grenar och skräp medan jag har en liten bebis i magen. =)
    Nu får den dock komma ut tycker jag så jag kan gosa med bebis istället. =D

Svar på tråden BF mars 2014