BF mars 2014
Alltså jag måste bara fråga; är det nån mer än jag som har en oerhört aktiv bebis i magen? På 24 h har h*n enbart vilat små korta stunder (förutom de två timmar jag faktiskt fick sova).
Alltså jag måste bara fråga; är det nån mer än jag som har en oerhört aktiv bebis i magen? På 24 h har h*n enbart vilat små korta stunder (förutom de två timmar jag faktiskt fick sova).
+ - 20 % anses vara normalt. H*n ska enligt alla kurvor väga runt 2300 men väger just nu 1,8...Ska tillbaka på TUL den 12/2
Nu är det inte långt kvar flickor
Hur mår ni?
Men så underbart söt . Återigen; grattis
Aha...kan vara värt att komma ihåg utifall att Pyret vill stanna kvar längre än vad det är tänkt. Tack så mycket
Trött, slut och ont...ja så är det nu i vecka 38 (37+3)
Nätterna består av ett evigt vändande hit och dit och en konstant trötthetskänsla i ryggen. Alvedon fungerar inte blev jag varse om inatt. Somnade 07 i morse och vaknade 09.
Och är det inte ryggen så är det lille älsklingen som tycker att h*n ska buffa lite på mamma .
Hoppas verkligen inte att Pyret vill stanna kvar längre än vad h*n måste för då kommer jag bli en zombie. Sköta hemmet? Nej inte så mycket så tack och lov för allehanda prylar som underlättar (diskmaskin, bakmaskin).
Nån som känner igen sig?
6 dagar kvar innan BF.... Måtte lille älsklingen komma tidigare
Den 24/3 kl 19.20 kom älskade Elvira till världen. 3240g och 51 cm