• Anonym (stolt)

Stolt över mina bröst

Jag har små bröst b kupa och är stolt över dem. Dem är riktigt fasta. Jag kommer troligtvis aldrig att få hängbröst och det är  lätt att hitta kläder som passar ,dem ryms i  min killes hand. Dem är aldrig ivägen när man tränar. Alla killar jag har träffat har älskat mina bröst.

Varför  vill man ha stora bröst. Dem kommer ju bara att bli hängiga förr eller senare.

Alla tjejer som har små bröst var stolta över dem.

• Svar på tråden Stolt över mina bröst
  • Anonym (WOWWOW)

Jag har en jacka som är så fin, storlek M. Varför skulle man vilja ha stl XL på en jacka, den sitter ju bara illa då. Alla tjejer jag har träffat tycker min jacka är superfin. Min kille kan lägga sina saker i mina fickor för det är så bra storlek och antal på min jacka.

Varför vill man köpa en stor jacka? De kommer bara sitta illa ändå.

Alla tjejer som har en snygg jacka i stl M borde vara stolta!

Allvarligt TS. Du är enbart avundsjuk eftersom du är så fokuserad på stora bröst. 

• Pandamamma79

Jag har också små bröst. Alltid varit fina och fasta. De blev hängiga efter amning. De blir ju så uttöjda och sen tomma och hängiga.

• viseversa

Men va?? Tror du alla med stora bröst VILL ha det? Man ser olika ut vet du. Eller vad ville du säga med denna tråd? Att man kan lägga beställning på hur man vill se ut som vuxen? Jag har stora bröst. Det ligger i familjen. Mao har jag ärft det från min mor min mormor min mormorsmor mm mm mm. Inget jag VALT själv. Men så ser jag ut. Och JAG är lika stolt som du trots stora pattar.

• Anonym (pelle)
    Anonym (stolt) skrev 2013-09-20 22:14:32 följande:
    Jag har små bröst b kupa och är stolt över dem. Dem är riktigt fasta. Jag kommer troligtvis aldrig att få hängbröst och det är  lätt att hitta kläder som passar ,dem ryms i  min killes hand. Dem är aldrig ivägen när man tränar. Alla killar jag har träffat har älskat mina bröst.

Varför  vill man ha stora bröst. Dem kommer ju bara att bli hängiga förr eller senare.

Alla tjejer som har små bröst var stolta över dem.
    Lägg upp en bild på dem
  • Anonym (75)

Härligt att du är nöjd, TS! Jag har också snygga, fasta rätt små bröst och är supernöjd! Lär aldrig bli hängiga hellerSkrattande

• Anonym (Kille)

En tjej som är stolt över sina bröst borde inte ha några problem att visa dem här på FL:)

• TingelingZ

Jag har fasta fina G kupor, trots att jag har ammat 3 barn! Älskar mina stora bröst ;)

Huvudsaken e väl att man själv trivs med dom oavsett stl..

• elin1984

Tycker ALLA tjejer oavsett storlek, hudfärg, språk osv ska va STOLTA över sina kroppar.

• Anonym (Kille)
    elin1984 skrev 2013-09-20 22:54:20 följande:
    Tycker ALLA tjejer oavsett storlek, hudfärg, språk osv ska va STOLTA över sina kroppar.
    "ska va" är ju ett ganska starkt ord. Om man nu som tjej inte är det då?
  • EJL

Herregud... En till tråd med: jag har xxx därför är det bäst. Och små bröst är definitivt ingen garanti för att du lämnar detta liv med fasta bröst. Detta ständiga nedklankande på stora bröst.

Svar på tråden Stolt över mina bröst