Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (stolt)

Stolt över mina bröst

Jag har små bröst b kupa och är stolt över dem. Dem är riktigt fasta. Jag kommer troligtvis aldrig att få hängbröst och det är  lätt att hitta kläder som passar ,dem ryms i  min killes hand. Dem är aldrig ivägen när man tränar. Alla killar jag har träffat har älskat mina bröst.

Varför  vill man ha stora bröst. Dem kommer ju bara att bli hängiga förr eller senare.

Alla tjejer som har små bröst var stolta över dem.

• Svar på tråden Stolt över mina bröst
  • Dominant
    EJL skrev 2013-09-20 23:23:33 följande:
    Herregud... En till tråd med: jag har xxx därför är det bäst. Och små bröst är definitivt ingen garanti för att du lämnar detta liv med fasta bröst. Detta ständiga nedklankande på stora bröst.
    Det är feminister som försöker berättiga sin egen existens genom att försöka lyfta upp sina små riskorn.
  • Anonym (*_*)

Jag hade små, fasta bröst. Min pojkvän fick plats med dem i handen. Sen blev jag gravid. Nu har jag hängiga 65H. De får (typ) plats i min pojkväns hand nu också. 

• Anonym (!)

Mina byst sväller av stolthet över att jag inte dömer andra utefter deras bröststorlek.

• Monte

Själv är jag stolt över att jag kan stava och bygga meningar.
    Tuttarna är svårare att påverka, men TS kanske har en trollstav i urringningen.

I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • The Fugly

Hade också fasta B-kupor utan en millimeters häng fram tills jag var 33 och fick barn. Små bröst är ingen garanti för något.

TS, vissa saker har man ingen kontroll över. Härligt att du är stolt över dina bröst. Lite mindre härligt att du inte verkar tycka att kvinnor med större och hängigare bröst inte ska vara lika stolta. Lite dumt om du tror man har något direkt val i frågan.

• The Fugly

*inte verkar tycka att kvinnor med större och hängigare bröst ska vara lika stolta.

• skanekvinnan

Hej hop

Var stolt och älska dig själv och din bröst

Alla män så som kvinnor älskar inte stora bröst

Jag har stora gillar det för jag har en stor bred rumpa och breda höfter dem passar min kropp

kram

• louloufox

Suck... Jag hade oxå fasta "perfekta" b-tuttar... nu har gastfasta perfekta f-tuttar. Mycket finare. Och jag har fortfarande SAMMA storlek i alla toppar. Behöver inte köpa xl så ni som tror att bara för att man har stora pattar så måste man köpa förstora kläder.

Trams...

Låt folk få ha vilka tuttar dom vill. Det är ju knappast ert problem att någon annan har större eller mindre än er.

• Frogo

Om man älskar sina små bröst; kanon. Om man älskar sina stora bröst; toppen. Om man inte trivs med sina bröst, stora eller små och vill korrigera dem; varför ska nån annan bry sig??? En annan sak som jag funderar över är varför det verkar vara ok för tjejer att kommentera och hacka på tjejer med stora bröst. Det är ok också att operera dem mindre, men fy om man gör dem större. Märkligt... Anar nog varför det är så.

• Anonym (75)
    Anonym (Kille) skrev 2013-09-20 22:30:19 följande:
    En tjej som är stolt över sina bröst borde inte ha några problem att visa dem här på FL:)
    Haha! Att vara stolt över dem betyder ju inte att man per automatik vill posta bilder på dem på nätet. Det kallas integritet tror jag bestämtFlört
  • Anonym (stolt)

Jag tänker på dem som väljer att operera dem. Självklart kan man inte välja bröststorlek när man föds. Jag tycket personligen att små bröst är snyggare. Jag har  varit gravid och ammat två barn och varit gravid och har inget h'ng alls. Men man vet ju aldrig. Nej jag tänker inte lägga upp en bild som någon frågade

• Anonym (stolt)
    bängolle skrev 2013-09-21 00:14:35 följande:
    Bättre stora och fasta än små och hängiga.
    Stora och fasta bröst finns inte. Möjligtvis om dem är opererade   Små och fasta finns det .
  • EJL

TS!! Jag har sett flera stora fasta bröst- äkta. Bara för du inte sett dem betyder inte att de inte finns.

Svar på tråden Stolt över mina bröst