• Fru Gustavsson

Tråddödartråden

En tråd där alla vi tråddödare kan samlas och haspla ur oss menlösheter som vad vi åt till frukost, vilken färg det är på grannens brevlåda eller annat sådant som gör att ingen orkar bry sig om att kommentera något man skrivit. 
    För visst finns vi fler? Som glatt ploppar in i någon tråd med något att få lätta hjärtat med, och inte en kotte svarar eller skriver minsta knyst efteråt?

Eller, är världen så grym, att jag kommer att vara den som dödar tillochmed denna tråd?

Vi får väl se. Minns dessa trådar från tusen år sedan då jag sist hängde på FL. De kunde vara sjukt underhållande.

Mannen sover. Katten sover. På tv visas en film, vilken vet jag icke. 

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Svar på tråden Tråddödartråden
  • Fru Gustavsson

fantastiskt.

• sötare

byter blöja på sonen. Det första sonen gör är att skita i den rena blöjan. Typiskt.

• Fru Gustavsson

grillchips är nästan lika goda som salt & vinegar. Men oavsett smak, man blir allt lite rund om magen av chips. Det är lite synd. 

• tilj75

Nej fru Gustavsson, det är inte lite synd. Det är MYCKET synd....

• Fru Gustavsson

det är sant, mycket, mycket synd. Om chips vore nyttiga voro jag en nyttig person. Och troligen några kilo lättare. 

• sötare

Nyvaken, dimmigt ute, påverkar andningen, trött, massor av husbestyr, väntar på att yngsta sonen ska vara klar med nr 2 så blöja kan bytas. Hur ska jag orka med idag? Får gå på viljan.

• Fru Gustavsson

spelar candy crush. kattungen galopperar omkring som en besatt. sonen kommer hem ikväll. längtar. är snorig. mannen luktar gårdagens whisky. det vill säga inte gott. 

• sötare

Äppel, päppel, pirum, päron, salladen luktar fotsvett, katten har ätit på gurkan,  beanässås på makaronerna, i eftermiddag ska det bakas äppelmuffins 

Svar på tråden Tråddödartråden