Inlägg från: Fru Gustavsson |Visa alla inlägg
  • Fru Gustavsson

Tråddödartråden

En tråd där alla vi tråddödare kan samlas och haspla ur oss menlösheter som vad vi åt till frukost, vilken färg det är på grannens brevlåda eller annat sådant som gör att ingen orkar bry sig om att kommentera något man skrivit. 
    För visst finns vi fler? Som glatt ploppar in i någon tråd med något att få lätta hjärtat med, och inte en kotte svarar eller skriver minsta knyst efteråt?

Eller, är världen så grym, att jag kommer att vara den som dödar tillochmed denna tråd?

Vi får väl se. Minns dessa trådar från tusen år sedan då jag sist hängde på FL. De kunde vara sjukt underhållande.

Mannen sover. Katten sover. På tv visas en film, vilken vet jag icke. 

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Svar på tråden Tråddödartråden
  • Fru Gustavsson

fantastiskt.

• Fru Gustavsson

grillchips är nästan lika goda som salt & vinegar. Men oavsett smak, man blir allt lite rund om magen av chips. Det är lite synd. 

• Fru Gustavsson

det är sant, mycket, mycket synd. Om chips vore nyttiga voro jag en nyttig person. Och troligen några kilo lättare. 

• Fru Gustavsson

spelar candy crush. kattungen galopperar omkring som en besatt. sonen kommer hem ikväll. längtar. är snorig. mannen luktar gårdagens whisky. det vill säga inte gott. 

• Fru Gustavsson

Min katt foder som en hel karl. Fast han är så liten.

• Fru Gustavsson

Fiser ska det stå. Kan ej stava.

• Fru Gustavsson

hjärnan som snömos efter att jag plussat och fått lägga ner snus och för mkt koffein. glad att det finns onico och koffeinfritt. 

• Fru Gustavsson

Candy crush är bra grejor det, du har kommit långt!!! Brukar söka strategitips nör jag kör fast.

• Fru Gustavsson

Kaffesugen. Ransonerar 4,5 dl per dag. Koffeinfritt däremellan. Smakar lite blekt.

• Fru Gustavsson

kaffet glömde jag visst att dricka. kaffe är ju inte så jäkla gott kallt. 
    överväger alltså att micra det. men det är inte heller så jäkla gott.

dagens i-landsproblem. 

• Fru Gustavsson

jag är inte bara gravid. jag har blitt fet. och det är inte bebisens fel. det är godisets fel.
    eller mitt. 

• Fru Gustavsson
    Yngla skrev 2014-05-28 14:38:53 följande:
    ajsing bajsin lilla katt du får ont i magen
    hihihi!!!!

nä men här sitter jag i väntan på att hämta sonen i skolan samtidigt som jag letar efter minsta lilla tecken på slemproppen. då menar jag den riktiga. mannen är på jobbet. 
  • Fru Gustavsson

Svar på tråden Tråddödartråden