• Anonym (75)

Vi ska gå på parklubb för första gången!

Som rubriken lyder, jag och min man ska gå parklubb för första gången lite längre fram i höst. Det är Par i hjärter i Solna som ska få sig ett besök, och det ska bli både spännande och intressant! Vi har pratat om att hitta en extra tjej och ha lite skoj med (letar på Body contact främst) men vi är också lite sugna på att "bara" ha sex med varann där på klubben, kanske i samma rum som ett annat par som också har sex. 

Nån som har några erfarenheter på området parklubb och just Par i hjärter? Vore kul att höra lite! Verkar vara ett bra ställe, bra uppstyrt osv Glad

• Svar på tråden Vi ska gå på parklubb för första gången!
  • David76

Har varit där en gång förra året. Funka fint och har även varit i Göteborg på Club Amante.

• Anonym (Mejl)

PiH är bra. Vi är rätt oerfarna, har bara varit där en gång, men det var toppen...

• Matte72

Jag och sambon var där en gång och det var en väldigt speciell erfarenhet som vi nog kan tänka oss att göra om så småningom. Vi var lite för nervösa för att göra så mycket själva dock.

Det som vi tyckte var mest konstigt var att de flesta paren verkade ganska blyga uppe i baren - det fördes nästan inga samtal alls och det var en rätt "pinsam" känsla. Nere i de olika rummen så var det dock en helt annan sak. Jag antar att det lätt kan bli så när man inte känner varandra.

• Anonym (75)
    David76 skrev 2013-09-21 18:28:37 följande:
    Har varit där en gång förra året. Funka fint och har även varit i Göteborg på Club Amante.
    Anonym (Mejl) skrev 2013-09-23 15:26:08 följande:
    PiH är bra. Vi är rätt oerfarna, har bara varit där en gång, men det var toppen...
    Matte72 skrev 2013-09-23 15:32:32 följande:
    Jag och sambon var där en gång och det var en väldigt speciell erfarenhet som vi nog kan tänka oss att göra om så småningom. Vi var lite för nervösa för att göra så mycket själva dock.

Det som vi tyckte var mest konstigt var att de flesta paren verkade ganska blyga uppe i baren - det fördes nästan inga samtal alls och det var en rätt "pinsam" känsla. Nere i de olika rummen så var det dock en helt annan sak. Jag antar att det lätt kan bli så när man inte känner varandra.

Tack för svar alla tre! Vi kommer förmodligen inte "göra" så mycket mer än att kolla läget och se vad det är för folk där. Är nog skönt när man klarat av det första besöket där och vet lite mer om hur det går till och så. Jag får väl rapportera hur det var sen Skrattande

• P30

Generellt så är ju alla blyga, precis alla. Och om en är framåt i förhållandet är den andre lite blygare. 

Och är då den andre blygare så vill naturligtvis den pushiga/e inte vara för mycket åt det hållet. Alltså är alla som inte typ är yrkesswingers blyga, framför allt när det gäller att ta kontakt med andra par.

Så här: innan ni vet vad den andre gillar vågar ingen av er att ta initiativ mot något annat par. Och på så vis fungerar alla andra. Dessutom förväxlar en del att ragga upp ett annat par med hur de raggade upp folk ensamma, när de skulle tillbringa resten av livet med dem. Att båda i ett par skall funka så bra med de båda andra i ett par är ju inte riktigt rimligt. Det räcker att det funkar, ni skall förmodligen bara titta på dem när ni ligger, eller i bästa fall ligga med dem, inte ens gifta er lite tillfälligt. 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Flatliner
    Anonym (75) skrev 2013-09-23 15:37:19 följande:

Tack för svar alla tre! Vi kommer förmodligen inte "göra" så mycket mer än att kolla läget och se vad det är för folk där. Är nog skönt när man klarat av det första besöket där och vet lite mer om hur det går till och så. Jag får väl rapportera hur det var sen Skrattande

När kommer rapporten? Jag och min fru överväger samma sak, vi vill gärna läsa om dina erfarenheter.
  • Anonym (75)
    Flatliner skrev 2013-09-23 19:57:06 följande:
    När kommer rapporten? Jag och min fru överväger samma sak, vi vill gärna läsa om dina erfarenheter.
    Jo, vi ska gå nu på lördag, så efter det lovar jag att rapportera! Glad
  • Anonym (Kul)

Tack, en rapport hur det var hade vart toppen, min fru har velat gå länge men jag är feg och lite skeptisk.

• Anonym (75)
    Anonym (Kul) skrev 2013-09-24 13:08:36 följande:
    Tack, en rapport hur det var hade vart toppen, min fru har velat gå länge men jag är feg och lite skeptisk.
    Förstår om du är lite skeptisk, jag är väl lite så också, men nyfikenheten har tagit överhandenGladOch det är ju upp till var och en/varje par om man vill göra något eller bara gå runt och observera. Berättar i den här tråden sen om hur det var!
  • Anonym (Kul)

Vad ska du/ni ha på er för kläder? Eller är det badrock som gäller när man kommer dit?

Svar på tråden Vi ska gå på parklubb för första gången!