Inlägg från: familjenschmidt |Visa alla inlägg
  • familjenschmidt

Handla innan

ojdå...hmm jag har handlat allt...så jag slipper oroa mig i ca ett halvår...handlat babysitter,babygym,läragåstol,bärsele,hoppgunga,vagn,säng uppe,säng nere,skydd till hjulen,fårskinn,kläder,cdspelare,bitringar,haklappar,spylappar,plastad froteè,termometer till rumpan,term som är en napp,nappflaska,tallrik,sked,bilstol,salvor,pads till mig,panodil till lillan,overall till vintern,mössor,tofflor(tossar),filmer,cdskivor,filtar,amningskudde,skötbord,täcken,matstol,kläder upp till storlek 70 i 8 uppsättningar var....och detta har jag gjort för att jag verkligen HATAR att handla så jag slipper handla någonting alls på lääänge.,.. men sen behövs ju mkt av det första tiden oxå...*ler*

• familjenschmidt

elgiganten...fick den rumptermometern (med mjuk "topp" så man kan röra på den lite),en napptermometer och en vanlig napp (så bebisen skulle vänja sig vid den modellen (fattar inte varför) och så 2 nappskydd...(verkar jättebra så man slipper smuts om man har nappen i väskan och mankan nog använda dom till andra nappar)
    kostade runt 300-400 skulle jag tro..kanske 250 oxå...kommer nte riktigt ihåg....den är gul iallfall och verkar jättebra

Svar på tråden Handla innan