• Zwoom

Bf Juni 2014

Hoppar in. BF 8 Juni men kommer snittas innan
    Hoppas bara nu den lilla vill stanna 

• Zwoom
    Lotta 84 skrev 2013-09-29 12:24:35 följande:
    Har ni kontaktat bm? Om inte, när gör ni det isf?
    Jag kontaktade min läkare direkt pga jag får mediciner och ska gå på noga undersökningar regelbundet/ofta för att följa denna graviditeten
  • Zwoom

Får jag fråga om ni börjat må illa och är extra kännslig mot lukter och dofter?

• Zwoom
    Gbgmamma skrev 2013-09-29 16:17:48 följande:
    Jag ska ringa i morgon då jag vill ha plats på ett populärt mvc, jag har molvärk men mår inte illa ännu och slapp det helt med första så jag hoppas att det blir samma nu.
    Vad skönt att slipa ilamåendet men själv vill jag gärna känna det då det yvärr betytt för mig då illamåendet har försvunnit att mina små knoddar har avlidit
  • Zwoom
    c4trin skrev 2013-09-29 17:58:52 följande:
    Hej tjejer! Ett litet tips för att hålla reda på lite i tråden e att ha olika trådar kopplade till denna. En BF, en magbilder o en övriga bilder e väldigt bra, så slipper ni ha alla BF i trådstarten som kommer bli vääldigt lång annars. Lycka till mer era graviditeter, håller tummarna att ni kommer må okej hela tiden =)

Jätte bra tänkt det gillas....
  • Zwoom

Wiii veck 5 idag
    Går sakta men säkert frammåt
    Inga direkta symtom men jag hoppas att graviditetsillamåendet kommer snart då det ändå är som en säkerht för mig!  

• Zwoom
    JennieCH skrev 2013-09-30 07:11:17 följande:
    Kan man få hänga på här fast jag har BF 28 maj? De i majtrådarna är så långt före mig och det känns som att ni här är mer på samma ställe :).
    Jag har haft molvärk sedan 2 veckor tillbaka + att det drar i ljumskarna och brösten ömmar lite. Jag är tröttare än vanligt och igår drog illamåendet igång.
    Hade en liten blödning i tisdags som spädde på min oro för mf men försöker tänka positivt.
    På onsdag ska vi till MVC för första samtalet och inskrivningen :)

Välkommen!

Men hade fått MF så hade du inte börjat må illa så försök att tänka så 

Jag har BF 8 Juni enligt sista ÄL men kommer snittas med planerat snitt 10 dagar innan BF så det blir jusäkert i slutet av Maj OM nu denna lilla bönan vill stanna!   
  • Zwoom
    bonden skrev 2013-09-30 08:45:14 följande:
    Hurra hurra hurra! I morse 1 dag innan Bim syntes ett litet svagt streck. Skrattande
    Så om allt går vägen är det BF 12 juni som gäller. Fick en liten ljusrosa flytning i förrgår och blve jättedeppig. Sen kom ingen mens så i morse testade jag och blev så sjukt glad.
    Dottern är 14 månader snart och med henne mådde jag jätteilla typ hela graviditeten men nu hoppas jag det blir lite lindrigare.
    Hej allihopa och grattis till er också.

Stort grattis!
  • Zwoom
    babytigger skrev 2013-09-30 12:11:18 följande:
    Hej hopp, ringde idag och fick tid till hälsosamtal och sen tid till inskrivning, ska ringa gyn och få tid till cellprover oxå då jag har haft lätta cellförändringar pga hpv virus, blödde lite första 4 dagarna vid bim så är lite orolig, har haft 2 mf innan.  testade väldigt svagt på sticka i går morse, men så hade jag ju varit uppe o kissat mitt i natten oxå, åkte in o köpte cb digital som visade 2-3v  efter jag knipit i 5h.. =) tog även ett stick test till då jag har typ 15 st hemma, visade liiite starkare än första, så om jag väntar några dagar o stickan visar starkare så borde jag väl inte behöva oroa mig va?? 

åh,, har inte berättat för nån än,, vet inte vem ja ska säga d till först eller hur länge jag ska vänta..

hur länge väntar ni?

Pga vi mist våra små så sent i graviditeten kommer vi vänta in i de sista.
  • Zwoom

Gahhhhh känner som "värk" elelr som att det drar i magen...Bör man vara orolig?

Svar på tråden Bf Juni 2014