• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EMTP

Hej hej!

Jag är beräknad till 31 maj, men misstänker att det blir en junibebis, Plussade 3+4 och tycker att tiden går såååå långsamt! Har två söner (4 & 2 år) också. :) 

• honey1
    EMTP skrev 2013-09-22 21:35:50 följande:
    Hej hej!

Jag är beräknad till 31 maj, men misstänker att det blir en junibebis, Plussade 3+4 och tycker att tiden går såååå långsamt! Har två söner (4 & 2 år) också. :) 

Hej! Vad roligt!
    Ja tiden gör ju det, men därför är det alltid kul att skriva med andra som måste vänta i evigheter haha. 

Har du börjat må illa och så?   

mortilltre skrev 2013-09-22 21:33:55 följande:
    Grattis!!!

Tack så mycket! :)

• Snuttens

Hej, här är en till som nyligen plussat! Jag plussade på BIM-4. Har varit jätteorolig över att mensen kommer att komma ändå, men nu ligger jag en dag över BIM så jag får ta och lugna ner mig! 

Är beräknad till 30 maj, men tror också att BF blir lite senare. Är i vecka 4+2

• EMTP

Ja, tack och lov för familjeliv som kan underlätta det långa väntandet lite. :)

Jag har tagit 4-5 graviditetstest redan, bara för att vara på den säkra sidan. :D Inte är jag mindre orolig för det. Gaah!

Hur mår ni då? Jag har mått jätteilla ett par dagar men nu tycker jag att jag mår relativt som vanligt, bortsett från lite extra trötthet och molande i livmodern.

• Snuttens

Har haft lite illamående, ömma bröst, känsliga bröstvårtor och molvärk i magen. Har också varit helt sjukt trött. Jag har tagit totalt fyra test. Nu ska jag försöka lugna ner mig lite, hehe. Var så orolig ett tag för att mitt hcg inte ökade. Strecken blev inte starkare, men på BIM såg jag en jättefin stegring. Så nu försöker jag bara njuta av det faktum att jag är gravid! Hur otroligt?! 

• s85

Grattis till era pluss! Har nyss plussat (svagt) Är på bim -4 och bf 6 juni! Jag och min man är snart 28 år. Vi har en dotter på strax över 9 månader, så hon kommer vara 1, 6 år när bebisen kommer. Så otroligt spännande, trodde inte det skulle gå på första försöket. Men vi har tidigare varit med om missfall, så håller tummar och tår för att allt går bra. :)

• EMTP

Jag var mitt i en pulverdiet-kur när jag fick veta att jag är gravid och min kropp verkar kräva fett och salt. Steker tortillas med massa ost och pesto emellan. Såååå gott!! 

Imorgon ska jag ta ett nytt digitalt test med indikator. Då borde det stå 2-3. Seeeedan ska jag lugna ner mig. Drömmer  

• pronomen

Hejsan! Jag testade positivt igår på BIM+1. Hade det dock på känn några dagar innan att jag var gravid så jag hade blivit väldigt förvånad om det visat negativt. Har inte några jättetydliga symtom eller så ännu. Mår fint! Kanske lite ömma bröst och ibland drar och spänner det lite i magen men inget mer. Det gick på första försöket, känner mig lyckligt lottad. Hoppas det stannar kvar bara. Har BF 1 juni så är på 4+0 idag om jag räknad rätt.

Har en son sedan innan som är född i februari -11. Det känns så roligt att han ska få bli storebror. :) 

Svar på tråden Bf Juni 2014