Bf Juni 2014
Halloj alla mammor!!! Här kommer 1 till som plussade idag!!! Beräknat datum blir runt den 4 juni 2014 och det är nr 2!!!!!
Halloj alla mammor!!! Här kommer 1 till som plussade idag!!! Beräknat datum blir runt den 4 juni 2014 och det är nr 2!!!!!
Tack Zwoom!!!!
Kul med så många här nu!! Jag bor i södra Stockholm, flyttade hit för 4 år sen! Innan det bodde jag i Uppsala!!! Gick faktiskt i Östervåla skola under högstadiet hehe o bodde i Harbo som ligger 1mil söder om
Ö-våla där GrabbarnaOchJag bor!! Världen e liten ibland!!!
Jag e riktigt trött, illamående men de har jag haft snart 3,5 vecka!
E osäker vilken vecka jag e i... Kan hända att jag varit gravid längre än vad jag trott! Men det får UL visa sen!!!
Usch va jobbigt EQ85!! Vi va oxå på väg i. I natt men jag avvaktade lite... Lillan har oxå prickar på magen, väldigt snorig, febrig o vill inte svälja lixom! Ska till doktorn om vi får nån tid idag!!!
Övrigt mår jag illa o har som värk i magen på sidorna om naveln typ fast längre ut åt sidorna, Konstigt!
Funkar inte från mobilen, kan nån lägga in mig???
Solan2011 4/6-2014, andra barnet, Salem
Nää nu e det ju helt galet det här!! Först funkar de inte o skriva, startar om appen. Sen går de inte o skicka, man kunde inte scrolla ner o se varken vad man skrivit eller komma åt skicka knappen, startar om igen, o nu funkar allt men då postas det i fel tråd!!! Perfekt!! Gaahh orka 1 gång till!! Haha
Om jag tog cb digital test på Bim borde det väl stå 1-2 veckor? På min stod det 2-3 veckor.... Vad ska jag tro?
Att jag gått längre utan att veta??
Mysko!
Jag ska på inskrivningssamtal imorrn 14.00! ska be om ett vul då så går se att det sitter där det ska!! Hade jättemkt värk o illamående för 3-4 veckor sen när vi va på semester, höll på o spy när vi va ute o handlade av olika dofter! Tog ett test då men visade inget! Sen tog jag ett test på Bim bara för säkerhetsskull o då visade det ju plus! Blir lite förvirrad faktiskt!
Jag har blivit känslig för dofter, får verkligen kämpa när jag ska byta blöjan på lillan, tycker mannens hår luktar pyton, fast jag själv köpte finschampoo till honom på vår bröllopsdag som luktade ljuvligt! Börjar gråta för ingenting! Det va för 2 veckor sen en bekant berättade om en olycka som en gemensam vän varit med om och jag får tårar i ögonen o tycker de e fruktansvärt, det va dock inget allvarligt som hade hänt! Senare samma dag fick vi höra tråkiga nyheter från en annan vän o jag börjat gråta igen! Känner att det kommer bli en intressant tid framöver!!! Hehe
Som tur är så mår jag inte jätteilla hela tiden som med första, då gick jag ner 10 kg. Nu mår jag riktigt bra o känner mig nästan inte ens gravid förutom ibland då!!!
Jag va på inskrivningssamtal i dag! Hon räknade ut bf den 3/6 istället för 4 så jag får väl vänta på ul o se hur det ligger till!
Hej! Jag har precis plussat och har bf i slutet av juni. Då det är många som "håller koll" via familjeliv vågar jag inte skriva med min inloggning här. Har ni startat en fb grupp? :) skulle kännas bättre att skriva där!
Vad härligt o skönt o höra EMPT och Strumpan123!!! Nu kan ni slappna av och njuta av graviditeten!!!!
Vad tiden går fort!!!! Jag hade bf igår då har gått över 1 dag... Händer det inte ngt till helgen så blir det hinnsvepning på måndag samt tid gör igångsättning! Hoppas det sätter fart nu! Har haft så otroligt mkt förvärkar mm så orkar inte mer!
Stort grattis till regnbågsbaby!!!! Äntligen har du din lilla hos dig!