• Gbgmamma

Bf Juni 2014

jag har precis plussat, det är andra barnet och det kommer vara 2,5 år mellan dem när bebbe kommer runt 8:e juni jag fick 3 veckor tidigt förra gången så de finns ju risk för att det blir en majbebis också.

• Gbgmamma

Jag ska ringa i morgon då jag vill ha plats på ett populärt mvc, jag har molvärk men mår inte illa ännu och slapp det helt med första så jag hoppas att det blir samma nu.

• Gbgmamma

zwoom, då håller jag tummarna för att du får behålla illamåendet denna gången. För mig gick det helt perfekt utan förra gången så jag vill såklart att det blir lika bra nu med.

• Gbgmamma

Ankanm, var det olika kön på barnen när du mådde så olika? (Har en vän som har den teorin nämligen haha)

• Gbgmamma

Jag känner mig inte svullen ännu men det lär väl komma. Jag hade inte så stor mage senast så jag hoppas ju på likadant denna gången och gärna samma humana viktuppgång på 6 kg känns också som en önskan ;)

• Gbgmamma

Ni som har barn sen tidigare, tror ni man behöver syskonvagn om dottern är 2, 5 när bebis kommer? Ståbräda är inget alternativ för oss.

• Gbgmamma

Jag har också molvärk, det rycker och drar hela tiden. Efter vecka tolv känns det lite lugnare för min del. Snart är vi halvvägs där :)

Svar på tråden Bf Juni 2014