• ST3

Bf Juni 2014

Jag hoppar också in!

Väntar lite oväntat barn nr3.

Jag har haft en spiral, men är nu gravid.
    Jag vet inte om spiralen är kvar, eller om den har "ramlat" bort. Ska till gyn på fredag och göra ultraljud för att se om de ser den.
    Både jag och min man är jätteglada trots allt, så jag hoppas allt står rätt till.

Jag hade mens i slutet av augusti senast, har räknat lite på det och gissar på BF 1/6 men vet egentligen inte....

• ST3

Lotta - Vad tråkigt! :(

Gbgmamma - Det beror väl på hur mycket bil man åker också.
    Min dotter var 2 när lillebror kom, och vi använde syskonvagnen länge, men jag körde aldrig bil då.
    Sedan hade jag båda hemma, och då åker man ju iväg på äventyr själv istället, som de kanske inte orkar gå till.
    Nu kör jag bil varje dag, så jag hade kanske inte valt att ha syskonvagn nu.

Vi hade en phil&ted, men den slets så mycket att vi kastade den.
    Tror det är vanligt för syskonvagnar, använder man dem mycket slits de ut.
    Har man ett större glapp mellan barnen så kanske den inte används lika mycket, men ju tätare barnen kommer, desto större risk är det nog att vagnen måste kastas sedan.

• ST3

Hej alla,

Var ju ho gyn och gjorde ultraljud eftersom jag blev gravid med spiral.
    De kunde inte hitta den, vilket såklart könns bra för det är ju säkrare för den därinne. Men jag kan ju inte låta bli att oroa mig.
    En bild fick jag med mig också. :)

Jag blir åksjuk väldigt lätt num speciellt när jag blir skjutsad och inte kör själv.
    Jag kan äta det mesta, men äter små portioner, blir proppmätt jättefort!          
    Sedan har jag svårt att sova också, vaknar flera ggr om natten och är jättepigg.

Tidigt på kvällarna däremot vill jag inget annat än att sova.    

• ST3

Kan vi inte få in länkar till bildtråd och eventuell BF-lista i trådstarten?
    Hittar inte. :)

Svar på tråden Bf Juni 2014