• JennieCH

Bf Juni 2014

Kan man få hänga på här fast jag har BF 28 maj? De i majtrådarna är så långt före mig och det känns som att ni här är mer på samma ställe :).

Jag har haft molvärk sedan 2 veckor tillbaka + att det drar i ljumskarna och brösten ömmar lite. Jag är tröttare än vanligt och igår drog illamåendet igång.

Hade en liten blödning i tisdags som spädde på min oro för mf men försöker tänka positivt.

På onsdag ska vi till MVC för första samtalet och inskrivningen :)

• JennieCH
    Gbgmamma skrev 2013-09-30 19:41:21 följande:

Någon som berättat på något roligt sätt?

Vi skrev på ett födelsedagskort till min sambos mamma från J,J och det lilla fröet i magen. Så filmade jag henne när hon läste :)!
  • JennieCH
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 08:38:19 följande:

Vågar mig nog på att smyga med här nu, testat svagt positivt i 3 dagar, hoppas dock på stegring snart alternativt så får jag gå till mvc och ta blodprov för att få definitivt svar.
    25 år, 3e barnet och bf bör vara 10 juni. Äldsta dottern blir 4 i mellandagarna och yngsta fyllde 2 i juni så vem vet, kanske blir en lagom 3-årspresent till henne smile5.gif  

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Köp CB digital, där får man ett tydligt besked och slipper fundera :)
  • JennieCH
    Gbgmamma skrev 2013-10-05 08:11:45 följande:

Jag ska på bröllop nästa helg, är så orolig för att någon ska fatta vad som är på g :p funderar på om man ska låtsas dricka och gå och hälla ut det ngn stans när ingen ser ;)

Ta bilen annars :)
  • JennieCH
    kakabus skrev 2013-10-05 09:12:25 följande:

Då skulle jag säga att du äter starka värktabletter, ex citodon som man inte få dricka alkohol med, för typ en sträckning i ryggen!

Ja precis eller skylla på magkatarr :). Hoppas du hittar något som du känner dig bekväm med. Själv är jag urdålig på att ljuga.
Svar på tråden Bf Juni 2014